• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Prongsie schreef:
    (...)

    ME NEITHER.


    TOUCHÉ


    Heaven is a place that we all have

    als ik andere kinderen vergelijk met mijn broertjes zijn het bijna altijd kutkinderen lol

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 15:59 ]

    Jezus christus, gaan we nu dit weer krijgen


    Caution first, always.

    Ik wil een slot op mijn kamer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte, ga nou eens aan je paper werken, het is niet alsof het zichzelf schrijft als je het maar lang genoeg voor je uit schuift


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Charlotte, ga nou eens aan je paper werken, het is niet alsof het zichzelf schrijft als je het maar lang genoeg voor je uit schuift


    Niet? Bummer...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    waarom krijg ik altijd bericht van onbekende mensen en dat ze dan ineens MIJ vragen wie ik ben. ???

    I HATE MY LIFE.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Je bent 23, oud genoeg om een week te slapen bij mensen die je niet kent'.
    Ja toch, vind ik ook. Dank je dat je er niet moeilijk over doet.

    Geralt schreef:
    'Je bent 23, oud genoeg om een week te slapen bij mensen die je niet kent'.
    Ja toch, vind ik ook. Dank je dat je er niet moeilijk over doet.


    Zeg dat we het hier hebben over mensen die me zeer bekend voor komen (nerd)

    / Ik ben 3 kilo afgevallen. Het is niet veel, maar ben wel een beetje trots op mezelf aangezien er dit keer geen crash dieet aan te pas kwam en de kans op het jojo effect dus kleiner is.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Prongsie schreef:
    (...)

    Niet? Bummer...

    Ja, vond ik ook, ik probeer het toch elke keer weer, maar het heeft tot nu toe nog niet gewerkt :c


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    (...)
    Ja, vond ik ook, ik probeer het toch elke keer weer, maar het heeft tot nu toe nog niet gewerkt :c


    Dan waag ik het er maar niet op en dan moet ik deze week nog maar even twee papers uit mijn mouw schudden. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ciri schreef:
    (...)

    Zeg dat we het hier hebben over mensen die me zeer bekend voor komen (nerd)

    / Ik ben 3 kilo afgevallen. Het is niet veel, maar ben wel een beetje trots op mezelf aangezien er dit keer geen crash dieet aan te pas kwam en de kans op het jojo effect dus kleiner is.


    Yesyes ^^ Héél bekend.
    Maar we hebben voor die tijd nog wel even vrouwenpraat nodig, want dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten en me geen dingen in mijn hoofd haal die niet gaan gebeuren. :Y)

    Geralt schreef:
    (...)

    Yesyes ^^ Héél bekend.
    Maar we hebben voor die tijd nog wel even vrouwenpraat nodig, want dan weet ik een beetje wat ik kan verwachten en me geen dingen in mijn hoofd haal die niet gaan gebeuren. :Y)


    Haha is goed hoor. Hoor vanzelf wel wat je allemaal wil weten (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wat ik in één week voor mekaar heb gekregen: mijn hond moeten in laten slapen, mijn studie gestopt, de wedstrijd die mij enorm motiveerde om een kutreden niet gekregen van de coaches én morgenochtend zit ik bij de huisarts om mijn al langer aanhoudende somberheid en depressieve gevoelens te bespreken. Wauw, echt wauw, wát een topweek weer. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife