• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Noemt iedereen je maar een stom konijn? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 4 april 2017 - 19:28 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I like to remind people I don't need them/people/anyone. Is that a bad thing? Is that a rude thing? Probably?


    kindness is never a burden.

    Prongsie schreef:
    (...)

    Dan waag ik het er maar niet op en dan moet ik deze week nog maar even twee papers uit mijn mouw schudden. D:

    Ah, veel succes!


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    I feel kinda bad for my teachers, want ze moeten ondertussen al meer dan 7K lezen van mij en ik ben nog lang niet klaar met mijn onderzoek.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    In Sexual Assault Awareness Month gaan protesteren tegen abortussen? Just no.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Not pregnant. Hooray.
    Jammer dat de gewichtstoename dus toch door het eten kwam. >.<


    Roanoke schreef:
    Not pregnant. Hooray.
    Jammer dat de gewichtstoename dus toch door het eten kwam. >.<


    ahaha dit is zo herkenbaar


    i put the fun in funeral

    Roanoke schreef:
    Not pregnant. Hooray.
    Jammer dat de gewichtstoename dus toch door het eten kwam. >.<


    Whoa Mirts. :c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lekker schrijven met kat op schoot ^^

    Dus niet, meneer had er net opeens geen zin meer in...

    [ bericht aangepast op 3 april 2017 - 19:32 ]


    Stenenlikker

    Trap-loop dag 1 geslaagd. Helemaal op.
    6x2=12x10=120x10=1200 treden. Wajo. Over een paar dagen hopelijk zonder heavy breathing elke keer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    nu alleen nog de nieuwe username. thanks.


    Heaven is a place that we all have

    @ Matty & Sarah
    Story of my life HAHA. (cool)


    Wanneer je te horen krijgt dat je vader niet met één, maar drie vrouwen is vreemd gegaan.


    Ik snap het niet. Ik snap het niet. Elke keer ik naar dit soort scènes kijk, breekt mijn hart en komen weer pijnen naar boven die ik écht niet kan verdragen. En toch blijf ik het telkens opnieuw bekijken. En elke keer doet het meer pijn. Maar WAAR DE FUCK komt die in vredesnaam vandaan? Seriously, dat die pijn er is, daar kan ik weinig aan doen, maar ik kan echt gewoon niet uitpluizen waar die in godsnaam vandaan kan komen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mentally drained.. Egh >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is enorm triest.


    Tijd voor koffie.