• Hooi! (:


    Via dit topic wil ik graag even komen zeuren. Het is niet zo dat ik voor advies zoek, hoewel het altijd welkom is mits op een lieve manier verwoord. ^^

    Maar goed. Zoals sommigen wel weten, ben ik sinds kort gestopt met accordeonles bij de conservatoriumdocent die ik had. Het kwam er op neer dat de docent eigenlijk gewoon waardeloos was voor mij en ik het mijn zuur verdiende centjes niet waard vond om ze aan hem te spenderen.

    De inkomsten die bij mij binnenkomen, komen van het op straat spelen op de vrijdag ochtend in Emmen. Je leest het goed, dat is dus maar één dag in de week. En het verdient goed in verhouding tot een baantje in de supermarkt, dus qua verdiensten voor die ene ochtend hoor je mij niet klagen. Alleen, het is te weinig. Ik wil hier mijn baan van maken als uitvoerend musicus, maar het autorijden staat me in de weg. En hier ben ik mee bezig! Ik werk eraan om steeds meer te durven rijden en steeds langere afstanden. Sinds mijn tics onwijs zijn afgenomen is het namelijk weer een reëel beeld om te bedenken dat ik gewoon weer kan gaan rijden. Het duurt alleen lang voor mijn gevoel voordat ik me echt helemaal comfortabel voel bij het rijden/parkeren. Lucky me dat mijn ouders onwijs begripvol zijn en ze me overal bij helpen en in steunen.

    Maar goed. Sinds ik geen les meer heb is de ''druk achter de ketel'' enorm afgenomen en zit ik eigenlijk thuis gewoon te niksen. En om maar even helemaal eerlijk te zijn; Ik. Heb. Géén. Motivatie. Nergens voor.
    Ik ben bezig met afvallen, maar ondertussen als je me een zak chips of chocola oid voor houdt neem ik er maar al te graag van. Ik heb geen noodzaak om veel te verdienen en doe dit dus ook niet. Ik wil natuurlijk heus wel gewicht verliezen, maar zin in het afvallen heb ik niet dus is er niet voldoende motivatie waardoor dat afvallen ook niet al te best gaat.

    Kortom, ik zit mezelf nogal erg in de weg. En verstandelijk gezien snap ik wel dat ik drastisch moet veranderen. Maar eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Plus ik weet ook niet zo goed hóé ik moet veranderen op een manier dat het nog wel een beetje leuk blijft voor me. Ookal is dat een luxepositie, het vinden dat het leuk moet blijven. Dat weet ik wel.

    Maar goed. Geen flauw idee wat ik verder met dit topic aan wil. Gewoon even zeuren, denk ik. Ik ben niet zielig, maar wel erg stom bezig op het moment en nog stommer dat ik de noodzaak niet zie om het per direct te veranderen. Sla me gerust maar. :')

    Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie wel goede prestaties verricht onlangs? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •