• Note: ik wist niet waar dit topic onder viel


    Hallo,

    Ik moet een onderzoek doen voor school en ik zou het erg fijn vinden als jullie deze zouden willen invullen. Alvast bedankt!

    http://gayisok.surveytalent.com/survey/58e4a99383ba88be528b45bb

    Voor mensen die zelf op hetzelfde geslacht vallen (homo, lesbisch, bi etc) hebben we een aparte vragenlijst (je kunt ze allebei invullen) om te kijken of mensen discriminatie ervaren.
    http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=311694&p=1&mobile=&zelf=0&code=&project=

    EDIT: de EERSTE vragenlijst is inmiddels offline, iedereen die m heeft ingevuld bedankt (: De tweede vragenlijst kun je nog steeds gewoon doen

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 15:20 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    School subforum maybe? ;)
    Maar ik ga even kijken of ik het ga invullen. Zag lgbt staan en das niet echt mijn ding.

    Ingevuld. (:

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 11:37 ]

    -> Topic verplaatst naar 'School'


    I am an idiot, I move.

    Heb 'm voor je ingevuld. c;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik heb je enquête ingevuld, omdat ik het belangrijk vind om mijn mening te geven over de LGBTQ+ community.

    [ bericht aangepast op 5 april 2017 - 11:59 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De enquete is gesloten?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    De enquete is gesloten?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gibbs schreef:
    De enquete is gesloten?


    Ja deed hij uit zich zelf ineens, weet ook niet hoe het zit. Is niet heel erg, tho. We wilde gewoon minstens 100 mensen hebben die de vragenlijst hadden ingevuld en dat hebben we gehaald (:


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Ingevuld!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO