• Hoi allemaal,

    Ik moet voor school een video gaan editten, maar geen enkel editprogramma wil de bestanden accepteren. Ik heb windows 10 op mijn computer. Ik heb Windows Movie Maker en Movie Maker: free editor gedownload. Ze zeggen allebei dat de bestanden niet geaccepteerd kunnen worden. Ik heb de bestanden gekregen via wetransfer, en opgeslagen als .mov. Heeft een van jullie een idee hoe ik dit kan fixen? Een ander editprogramma misschien? Toch anders opslaan? Ik heb al geprobeerd het met "alle bestanden" op te slaan, dat werkt niet.

    Kunnen jullie me helpen?
    Alvast bedankt!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Misschien zit hier iets bij.
    Vaak helpt het om via google naar het bestandstype te zoeken en dan wat voor programma je zoekt er bij.

    Of even googlen naar een .mov naar ??? converter. En dan iets invullen wat je videobewerking wel kan openen. Waarschijnlijk is dat .avi of .mp4.

    [ bericht aangepast op 7 april 2017 - 17:08 ]

    Geralt schreef:
    Misschien zit hier iets bij.
    Vaak helpt het om via google naar het bestandstype te zoeken en dan wat voor programma je zoekt er bij.

    Of even googlen naar een .mov naar ??? converter. En dan iets invullen wat je videobewerking wel kan openen. Waarschijnlijk is dat .avi of .mp4.


    Dankjewel! Ik heb nu Filmora en het werkt!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Je kan ook altijd 30 days trials proberen van bijv. Premiere Pro en Final Cut Pro (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik gebruik zelf VSDC, wat gratis is (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry