• Paashop 2017


    Ik heb toestemming van de moderators.



    Hallo allemaal!

    Heel soms dan heb ik een goed idee en ook een paar weken geleden was dat weer eens zo ver. Een “Paashop”. Heel erg leuk, Femke, maar wat houdt het in?

    Wat is het?
    Zoals iedereen weet verstopt de paashaas elk jaar overal eieren die dan aan ons zijn om te zoeken. Maar weet je wat nog veel leuker is dan eieren zoeken? Nieuwe vriendschappen sluiten! Dit doe je doormiddel van gastenboekberichten, paasprofielen en linkjes! Maar hoe werkt het nou precies?

    Hoe werkt het?
    Als je zin hebt om je profiel om te toveren in een paasstijl en zin hebt in een heleboel gastenboekberichten tijdens Pasen, dan mag je je opgeven in dit topic. Je maakt dan een profiel in het thema van Pasen.
    Een paar dagen van tevoren krijg je van mij een linkje die je op je profiel zet. Dit is het linkje van een andere user.
    Op eerste Paasdag zet ik de beginlink in dit topic. Iedereen heeft dan dus een linkje op zijn profiel neer gezet naar een ander profiel en zo “hop” je van het ene profiel naar de ander.
    Bij elk profiel wat je tegenkomt, schrijf je een lief berichtje in het gastenboek. Zo ontmoet je dus nieuwe mensen en kan je elkaars profiel ook eens goed bewonderen.
    Heel erg leuk ja, Femke. Zijn er nog regels?

    De regels
    -De huisregels van Quizlet gelden ook bij de Paashop
    -Iedereen die mee wil doen, moet een paasprofiel aanmaken. Als je in tijdsnood zit, kan je ook een foto van een paar eieren of iets dergelijks neer zetten. Als het maar in het thema “Pasen” zit.
    -Het linkje op je profiel moet zo neergezet worden: Paashop 2017. Op deze manier is niet meteen duidelijk waar het volgende linkje heen verwijst.
    -Het zou leuk zijn als iedereen die mee doet, ook echt de route volgt en berichtjes achterlaat.
    -Ben je nu te laat op het topic gestuit? Geen probleem! Je mag altijd de route volgen en gastenboekberichtjes achterlaten.

    Overige informatie
    Je hebt tot en met 13 april om je in te schrijven, op 14 april krijg je het linkje doorgestuurd. Pasen valt op 16 en 17 april. Het is die dagen ook de bedoeling om te gaan “hoppen”.
    Ik houd geen lijst bij in het topic met wie er wel en niet meedoen, zodat het nog een beetje een verrassing blijft wie je tegen gaat komen. Ik zal zo nu en dan wel vertellen dat ik de lijst in mijn Wordbestand heb bijgewerkt.
    Je kan je inschrijven door in dit topic een berichtje achter te laten dat je mee wilt doen. Bedenk wel dat je dan wel een paasprofiel moet gaan maken!

    Als er nog vragen zijn, dan mag je die natuurlijk stellen!





    Secret easteregg. Ga meedoen aan deze actie! Het is gaaf! (1/3)



    Let’s get started!
    Iedereen heeft een prachtig profiel aangemaakt en het wordt tijd om die profielen eens te gaan bewonderen! Laat zeker lieve berichtjes en complimentjes achter op je weg!
    Overal staat een linkje naar een volgend profiel en het allereerste profiel waar je heen mag gaan hoppen, staat hieronder. Laat de Paashop beginnen!

    Paashop 2017


    [ bericht aangepast op 16 april 2017 - 10:25 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Super leuk idee! Ik twijfel nog een beetje, dus dit is ook een stiekeme MT.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Waarschijnlijk kan ik alleen zondag, maar ik doe graag mee. Super leuk!! Mag je nu al je profiel paasready maken?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Note to self: tot hier heb je het wordbestand bijgewerkt

    Ja, je mag je profiel al in de paassfeer maken, maar post het linkje het liefst zo laat mogelijk pas. Daarom krijg je deze ook pas op vrijdag. ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik weet niet of ik mee doe maar alvast een MT

    [ bericht aangepast op 8 april 2017 - 10:17 ]


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Patholoog schreef:
    Wat een super leuk idee! Ik zal zelf niet meedoen, maar ik vind dit toch een super lieve en geniale opvolger van de paaseierenkoorts vorig jaar.

    JamesPotter schreef:
    Note to self: tot hier heb je het wordbestand bijgewerkt

    Ja, je mag je profiel al in de paassfeer maken, maar post het linkje het liefst zo laat mogelijk pas. Daarom krijg je deze ook pas op vrijdag. ^^


    Top!! Geen probleem


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ga gewoon meedoen (:


    16 - 09 - '17

    Wat een geweldig idee, echt heel leuk bedacht! I'm in! *O*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ontzettend leuk! Ik doe zeker mee!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik doe mee ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Al 11 deelnemers *O* Ik ben echt benieuwd naar al jullie mooie profielen^^

    Tot hier bijgewerkt in wordbestand


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Weet je wat, ik doe gewoon mee. I'm in (bloos)


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ja kijk, ik wil wel graag meedoen maar dit is een superinitiatief en dus doen velen mee. Als ik dan naar zoveel mensen een compliment/bericht moet geven/schrijven, dan ben ik bang dat de eerste berichten origineler gaan zijn als de laatste.


    Heaven is a place that we all have

    Zoals ik al eerder tegen je zei: origineel idee, Femke! Ik heb het gevoel dat dit initiatief zeker een succes wordt. (bloos)


    Ik wil een tuin vol egels

    Aubade schreef:
    Ja kijk, ik wil wel graag meedoen maar dit is een superinitiatief en dus doen velen mee. Als ik dan naar zoveel mensen een compliment/bericht moet geven/schrijven, dan ben ik bang dat de eerste berichten origineler gaan zijn als de laatste.

    Ja, klopt... Dat is altijd moeilijk.

    Femke, misschien een idee om twee verschillende hops te doen als er echt veel mensen zich aanmelden? Dan blijven de complimentjes wat leuker en unieker.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.