• Hey Q,

    Het is al een hele tijd geleden dat ik nog eens op Q ben geweest omdat ik een heel druk schooljaar achter de rug heb. Na zo'n lange afwezigheid begint het weer te kriebelen om een verhaal te schrijven.

    Ik schreef vooral fanfiction over harry styles, maar ik sta zeker open voor andere opties, ook voor een verhaal met onbekende personen. Ik heb geen speciale eisen, maar ik ben 18 en zou graag mensen hebben rond die leeftijd. Als je interesse hebt, laat dan een reactie achter waar in staat dat je graag samen met mij wilt en schrijven en over wat jij het liefste schrijft!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 9:09 ]


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    PB'tje van mij! (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Hoi,

    Ik zou graag met je schrijven! (:
    Momenteel heb ik hier op Q vooral Fanfiction geschreven (one direction waarbij m'n voorkeur uitgaat naar Harry aangezien die in mijn ogen iets mysterieus en speciaal heeft waardoor hij vaak precies dat personage is dat ik zoek). Ook heb ik een aantal OP verhalen geschreven. Dus eigenlijk staan beide opties open voor mij.
    Verder schrijf ik vaak romantische verhalen maar dan probeer ik ze niet te cliché te laten zijn (in hoeverre dat mogelijk is natuurlijk). Ik sta ook open voor een iets avontuurlijker verhaal. Alleen schrijf ik liever geen horror of fantasie.
    Wat je verder nog moet weten, is dat ik 19 bent en voor mijn schrijfstijl raad ik je aan eens een hoofdstuk te lezen van 1 van m'n verhalen (:

    Als je nog steeds op zoek bent naar een co-writer en ik kom in aanmerking dan stuur je me maar een berichtje.

    Groetjes,
    Guswaters


    Ik wil vrij zijn zoals de wind