• Once upon a time...

    Welkom in het officiele Disney-topic. In dit topic kan je alles kwijt over de grootste sprookjesgigant ter wereld. Praat hier over de sprookjes, films, acteurs, liedjes, foto's, prinsen, prinsessen, goederiken, slechteriken, en ga zo maar verder.

    Those who live the magic

    Altomare ~Giselle, Tiana, Peter Pan&Tink, Cinderella, Elsa
    Apocalyptic ~Scar, Quasimodo&Frollo&Clopin&Esmeralda, Belle
    Avandra ~Belle
    Barnabas ~Beauty and the Beast, Mulan, Tangled
    Bjergsen ~Stitch, Aurora, Peter Pan, Alice, Captain Jack Sparrow, Chip&Dale
    Blink ~Stitch, Kuzco, Mike Wazowski, Jack Sparrow&Will Turner, Mulan&Mushu, Scar&Simba
    Chandler ~Eugene, Rafiki, Carl&Kevin&Russel
    Chrysalism ~Berlioz&Duchess, Rapunzel&Flynn&Maximus
    Clint ~Frank&Frey&Fixie, Winnie the Pooh
    Corday ~Flynn Rider, Jack Sparrow, Maximus, Olaf
    Daggers ~Peter Pan&Hook, Maleficent, The Evil Queen
    Dahl ~Ariel&Flounder, Mulan, Dory
    Dormiveglia ~ Stitch, Bambi, Captain Sparrow, Mad Hatter, Peter Pan&Tinkerbell
    Drones ~Ariel, Belle&Cogsworth, Captain Jack Sparrow, Genie, Prince Caspian&Squeakers, Meeko&Flit&Percy
    Dunedain ~Koda, Pumbaa, Eugene Fitzherbert&Maximus, Mulan, Dory, Tantor
    Escritura ~Belle, Rapunzel, Pocahontas, Mulan, Simba
    Gibbs ~Stitch, Timo&Pumba, Mowgli, The Rescuers, Tangled, 101/102 Dalmatians
    Gibigianna ~Belle, Kida, Pain&Panic, Tink&Peter Pan, Scar
    Hanayo ~Beauty&Beast, Merlin, Franky&Frey, Baloo, Pocahontas
    Howland ~Maximus&Pascal
    Hunt ~Stitch, Peter Pan, Frozen, Snowwhite, Knabbel&Babbel, Scamp&Angel
    Jukeboxes ~Mushu, Captain Sparrow, Stitch, Olaf, Bambi, Sam Flynn
    Kauai ~Mulan & Mushu, Mr. Smee, Dopey & Grumpy, Kidagakash&Milo&Mrs. Packard
    LaBouff ~Tigger, Tod&Copper, Ariel, Simba&Scar&Timon&Pumbaa, Bolt
    Lolicia ~Megara, Jasmine, Maleficent, Mulan, Pocahontas, Duchess
    Magnus ~ Sven&Anna, North, Captain Sparrow, Belle
    Mebarak ~Simba&Scar, Jasmine, Tinkerbell, Duchess, Bambi, Baloo
    Meraki ~Carl&Ellie&Russel, Winnie The Pooh, Quasimodo
    MissMills ~Belle&Chip, Olaf, Maleficent, Captain Sparrow, The Evil Queen
    Petyr ~Captain Jack Sparrow&Philip
    Pippilotta ~Jiminy Cricket, Alice, Rapunzel, Pocahontas, Roger Radcliffe, Robin Hood
    Porunn ~Robin Hood&Vrouwe Tok, Peter Pan, Captain Jack Sparrow, Diava&Maleficent, Pascal
    Quies ~Timon&Pumba& Rafiki, Abu&Genie, Jack Sparrow, Dory, Pascal
    Ragnarok ~Eugene
    Raisei ~Mushu&Cricky, Frozen, Simba&Mufasa, Hercules, Maximus&Pascal
    Reigning ~Meeko&Pocahontas&John Smith, The Evil Queen, Scar
    Rewritten ~Pocahontas, Belle, Merida, Elsa, Tantor, Pain&Panic&Meg, Captain Jack Sparrow
    Samifer ~Scar, Frank&Frey, Sebastian
    Scully ~Hades&Meg, Mushu&Mulan, Kidagakash, Eilonwy
    SIoth ~Pascal, Merida, Bolt, Nemo, Aristocats, Wall-E
    Tarth ~Flounder, Belle, Chip, Abu, Bambi
    Theon ~Scar, Shere Khan, Stitch
    Wan ~Eugene Fitzerherbert, Morph, Koda
    Willoughby ~Simba&Timon&Pumba
    _failure_ ~Lion King, Captain Sparrow, Maleficent, Tangled, Frozen

    Magical spotlight



    Vorige spotlights:
    ~Augustus 2015~

    Our magical soundtrack

    ~Original Intro~
    ~New Theme~
    ~Disney Medley~
    ~One Man Disney Movie~
    ~Ever Ever After~
    ~Infinite Magic~
    ~Those Golden Days~
    ~Disney Instrumental Playlist~
    ~Studying: Disney Style~
    ~Disney Park Music~

    Magical Tumblrs





    Laat je betoveren door deze magische wereld, en herbeleef je jeugd.
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 16:54 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb gisteren eindelijk Cars 2 gekeken, en Cars 3 is de volgende :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Ik heb gisteren eindelijk Cars 2 gekeken, en Cars 3 is de volgende :')

    Haha wat toevallig! Ik heb gisteren voor het eerst Cars 3 gekeken. (Ik stelde hem telkens uit maar nu met de nieuwe Incredibles film vond ik dat het wel tijd werd). De short "LOU" vond ik trouwens geweldig ^^

    ----

    Nieuwe Trailers -1ste spoiler is de trailer zelf, tweede spoiler wat ik er van vind- :

    Wreck-It Ralph 2; November in de biosscoop, dus waarschijnlijk December voor ons.

    Mijn favoriete stuk is het moment dat er gezegd word:
    "Are you kidnapped or enslaved?"
    "No! Are you guys okay? Should I call the police?"


    Dumbo (Maart in Amerika, dus later voor ons):

    Zelf vind ik het maar niks dat ze Timonthy Mouse vervangen hebben met kinderen. Ook zou het me niet verbazen als de mama dood gaat in deze versie.
    Ulgh, ik ben gewoon bang dat deze versie slecht word en dat daarmee de liefde voor de originele versie verloren gaat. (I adored this movie when I was a child).


    En natuurlijk The Incredibles 2: (Nu uit in Amerika en te zien op 23 of 27 juni in Nederland en Belgie -Ik hoor verschillende datums voor beide landen, vandaar dat ik ze allebei vermeld hier-).

    Okay, ik ben SUPER EXCITED voor deze film! Frozone en Edna zijn back (They are the best), er werd online gespeculeerd dat we misschien (eindelijk!) Frozone's wife te zien gaan krijgen én Bao (de geweldige short die er voor komt) lijkt me echt fantastisch!


    Naar welke films kijken jullie naar uit? ^^

    Op het moment kan ik niet wachten om The Incredibles 2, de Winnie the Pooh live action en Wreck-it Ralph 2 te zien ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben het volledig met je eens. Voor Mary Poppins ben ik ook echt wel excited, Dumbo weet ik ook niet zo goed


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg ik wist niet dat dit bestond??


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik kan echt niet wachten op de Incredibles 2 😂😂😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb gisteren Incredibles 2 gezien. Hij was best leuk, maar toch ergens weer voorspelbaar, helaas.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb zowel Christopher Robin als The Incredibles 2 gezien en ik moet zeggen dat de eerste film erg leuk was!

    Christopher Robin

    Deze film was zó zó zó goed! Ik vond hem echt helemaal het einde en ik ga hem ook zeker kopen als hij op dvd uitkomt. Vooral Eeyore & Tigger waren super! Er zaten veel lach momenten in en ook een moment waarop ik "Awhh" zei (al waren er ook mensen die op dit moment moesten huilen, maar zelf huil ik niet zo snel, dus dat is voor iedereen anders om te beoordelen). Een erg leuke feel-good movie! Ik raad hem niet echt aan voor kleinere kinderen, omdat het begin even snel is enzo, maar voor de rest echt een geweldig goede film. Schijnbaar is er ook nog een scene tijdens/op het einde van de eind credits, maar deze heb ik zelf helaas niet gezien.


    The Incredibles 2
    Deze heb ik gezien samen met raconteur. (Wat erg leuk was), maar de film zelf vond ik maar een beetje mwa. Er irriteerde me telkens iets aan mama Incredible (rare spraak? Volgens mij had ze dit in de eerste film niet?), Edna kwam er voor mijn gevoel te weinig in voor en het viel me eigenlijk ook wel tegen dat we letterlijk verder gingen waar de eerste film gestopt was. Plus punt was wel dat Frozone meer te zien was in deze film, al vond ik het wel jammer dat we alweer zijn vrouw niet gezien hebben. Bao was ook wel apart om te zien. Ik denk dat hij me ook lichtelijk tegenviel omdat ik hier hoge verwachtingen voor had.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2018 - 18:26 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    De nieuwe Trailer voor Mary Poppins Returns

    -ik kan hier geen directe video meer van maken, want dan krijg ik een foutmelding dus dan maar zo:
    Klik

    Ik moet zeggen dat ik er enthousiaster voor geworden ben, nu ik de trailer gezien heb.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jaaaa, hij ziet er zo goed uit! Emily Blunt is volgens mij ook echt perfect gecast om Julie Andrews op te volgen ^^

    En ik heb onlangs eindelijk Coco gezien, zo mooi!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Jaaaa, hij ziet er zo goed uit! Emily Blunt is volgens mij ook echt perfect gecast om Julie Andrews op te volgen ^^

    En ik heb onlangs eindelijk Coco gezien, zo mooi!


    Ik ben vooral benieuwd hoe het verder gaat ^^ Ook vond ik het geweldig leuk om te zien dat Dick van Dyke terug komt in deze nieuwe film!

    Yes! Coco is echt geweldig! <3 Wat is je favoriete nummer van Coco? -Zelf vind ik Uno poco loco echt geweldig!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)

    Ik ben vooral benieuwd hoe het verder gaat ^^ Ook vond ik het geweldig leuk om te zien dat Dick van Dyke terug komt in deze nieuwe film!

    Yes! Coco is echt geweldig! <3 Wat is je favoriete nummer van Coco? -Zelf vind ik Uno poco loco echt geweldig!



    Jaaaa, omg geweldig! Ik hou van DVD ^^

    Dat vind ik ook het leukste, het is zo catchy :’)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    The Nutcracker and the Four Realms is vanaf 2 november 2018* te zien in de bioscoop
    Wreck-it Ralph 2 (Ralph breaks the internet) is vanaf 12 december 2018* te zien in de bioscoop
    Mary Poppins Returns is vanaf 19 december 2018* te zien in de bioscoop.


    *Deze datums zijn voor Nederland, ik weet niet of België de zelfde datums heeft.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik weet enkel dat de eerste volgende week woensdag bij ons te zien is ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hebben jullie de nieuwe trailers gezien voor Dumbo en The Lion King?


    Be careful who you trust, the devil was once an angel

    Jaaaaa! TLK ziet er geweldig uit, en ik weet niet wat ik van Dumbo moet verwachten.
    Ik wil wel supergraag the Nutcracker zien


    But I still have this faith in the truth of my dreams.