• Yo iedereen, ik zoek (alweer eens) een cover! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen (:

    Titel: De Zwarte Dood, maar ik heb ook graag een versie zonder titel.
    Korte inhoud: Ik wil nog niet te veel verklappen over de verhaallijn, maar zoals de titel al verklapt gaat het dus over de pest, meer bepaald een nieuwe uitbraak van de pest in onze tijd. Tijdens die uitbraak schrijf ik dus over een aantal personages, die op de een of andere manier toch allemaal met elkaar verbonden zijn.
    Plaatjes: Zo'n pestmasker zou ik er wel graag in willen (iets als dit misschien?). Ik heb eigenlijk geen specifieke eisen, dus als je iets anders wilt, doe je dat maar! Laat je creativiteit de vrije loop!
    Sfeer: Duister, chaos, dood, akelig...
    Horizontaal/verticaal: Verticaal.

    Het is niet echt veel om mee te werken, maar hopelijk kunnen jullie er iets van maken. Mochten jullie nog iets willen weten, vraag maar raak! (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.



    We were the forever that didn't last

    ^Dank je!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zijn er nog mensen die iets gaan proberen? (bloos)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hoi hoi, ik heb er ook eentje gemaakt :) Ik ben benieuwd wat je er van vindt :)



    Er ging iets mis, waardoor het niet is gelukt de versie zonder titel op te slaan... Ik heb dus alleen deze voor je!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Oe, die vind ik ook heel leuk. Wel jammer dat je geen versie zonder titel hebt, want om eerlijk te zijn ben ik ook niet zo'n fan van de 'by Romi', maar hij is wel heel leuk!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh jammer! Anders knip je het onderste stuk af met Paint of zo? Dat stuk waar je naam staat zeg maar


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Il denk dat de cover in het geheel dan iets minder mooi zal zijn, maar toch heel erg bedankt!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.