• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?
    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 19 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 22 april en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2019!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2019 - 13:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn leven zuigt! :(


    Nobody Say It was easy

    Gewoon nieuwe creaties aanmaken en verwijderen. (:

    blackpit schreef:
    Mijn leven zuigt! :(

    Kan je geen paaseieren meer vinden?

    Maui schreef:
    Dit is zo grappig :'D Met angst in mijn hart ergens op ''verwijderen'' klikken en dan heel opgelucht zijn als het een paasei is en balen als het niet zo is :W Ik heb geen idee welke ik allemaal heb tho :')


    Ik had het met een lijstje. Dat was inderdaad erg balen! Blijf nu wel op 77 vastzitten.
    Ik had zonet een paasei met nummer 119, dus dat wordt nog even doorzoeken!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Mogen we op het einde van de dag een tussenstand krijgen? Met de eerste top 10 ofzo? Ik wil weten hoeveel de hoogste al heeft. hihi
    Want als dat 82 is, zit ik er nog maar een paar eitjes naast. ^^

    [ bericht aangepast op 15 april 2017 - 15:25 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ^ Volgens mij is het hoogste nu 85 of 86


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    I:emannd die 71 of 107 nodig heeft en wilt ruilen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb er 81 woehoe! Het gaat steeds beter!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    IrishNialler schreef:
    I:emannd die 71 of 107 nodig heeft en wilt ruilen

    Ik heb 107 (71 heb ik ook, maar daar weet ik de locatie niet meer van), heb jij 5, 9, 10, 33, 39, 41, 45, 52, 53, 54, 59, 62, 68, 73, 76-100, 103, 108, 113 of 119? Dan PB ik de locatie van 107.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Easter schreef:
    Ik heb er 81 woehoe! Het gaat steeds beter!
    waar dan? ik heb er 50 alles al afgezocht haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Moxley schreef:
    (...)
    Ik heb 107 (71 heb ik ook, maar daar weet ik de locatie niet meer van), heb jij 5, 9, 10, 33, 39, 41, 45, 52, 53, 54, 59, 62, 68, 73, 76-100, 103, 108, 113 of 119? Dan PB ik de locatie van 107.


    Ik heb 5&39&41! Geldt dit aanbod ook voor mij? :D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb de nummers teruggevonden in mijn geschiedenis, maar ik wil de locaties van die nummers weten. Is er iemand die zo lief wil zijn om me daar even mee wil helpen?


    16 - 09 - '17

    Firgun schreef:
    (...)

    Ik heb 5&39&41! Geldt dit aanbod ook voor mij? :D

    Ja, welke moet je nog?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Moxley schreef:
    (...)
    Ja, welke moet je nog?


    Ik heb er even drie opgezocht die jij wel hebt en ik niet, en dat zouden 13, 19 en 34 zijn. Lukt dat voor jou? c: Ik zal mijn locaties dan doorsturen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xSunshineee schreef:
    Ik heb de nummers teruggevonden in mijn geschiedenis, maar ik wil de locaties van die nummers weten. Is er iemand die zo lief wil zijn om me daar even mee wil helpen?


    Als je me de nummers doorstuurt, kan ik kijken dewelke ik al heb en je mogelijks helpen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried