• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?
    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 19 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 22 april en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2019!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2019 - 13:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik kom niet verder dan 39


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ps, ligt het aan mij of kan je bij lijstjes de volgorde niet aanpassen? Hij geeft bij mij een foutmelding weer.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    ps, ligt het aan mij of kan je bij lijstjes de volgorde niet aanpassen? Hij geeft bij mij een foutmelding weer.


    Klopt, ik heb het gisteren gemeld (:

    Ik kom niet verder dan 60 en dat was al een hele moeite, haha.


    16 - 09 - '17

    70 ^^!
    Maar nu loop ik echt vast :c


    Seasons will change, but I shall remain

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Klopt, ik heb het gisteren gemeld (:

    Ik kom niet verder dan 60 en dat was al een hele moeite, haha.


    Haha. top!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Bij één van mijn eieren kwam geen melding, maar het liet wel zien dat ik een ei had gekregen :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    40 inmiddels, maar ik vind er geen meer c:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Floresco schreef:
    Bij één van mijn eieren kwam geen melding, maar het liet wel zien dat ik een ei had gekregen :')

    Dit heb ik ook al vaker gehad. Het nummer krijg je dan ook niet te zien, dus je weet ook niet welke het zijn.

    Yrden schreef:
    (...)
    Dit heb ik ook al vaker gehad. Het nummer krijg je dan ook niet te zien, dus je weet ook niet welke het zijn.


    Schrijven jullie dan ook op waar jullie ze hebben gevonden? Ik zie namelijk alleen het nummer in mijn geschiedenis.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Easter schreef:
    (...)

    Schrijven jullie dan ook op waar jullie ze hebben gevonden? Ik zie namelijk alleen het nummer in mijn geschiedenis.

    Ik heb een word document open staan in zo'n formaat:

    Alle columns: 1
    Crew geschiedenis: 2
    Alle golden members: 3
    Alle virals: 4

    Op volgorde :')


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Easter schreef:
    (...)

    Schrijven jullie dan ook op waar jullie ze hebben gevonden? Ik zie namelijk alleen het nummer in mijn geschiedenis.

    Ja, ik hou alles bij in een notitie op mijn mobiel. Van laag naar hoog, zodat ik makkelijk kan zien welke ik nog mis.

    Oh wauw. Meestal vergeet ik waar ik op heb geklikt. xd


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    hoeveel eieren zijn er eigenlijk?
    ik ben aan het noteren welke eieren ik heb en heb een nummer 120


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    120 is inderdaad de max.

    Dit is zo grappig :'D Met angst in mijn hart ergens op ''verwijderen'' klikken en dan heel opgelucht zijn als het een paasei is en balen als het niet zo is :W Ik heb geen idee welke ik allemaal heb tho :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.