• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?
    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 19 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 22 april en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2019!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2019 - 13:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    rip studeren

    OMG NEE NEE AHAHAHAHA AAAAH ik ben m'n lijst van alle verstopplekken van vorig jaar kwijt D: D: D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kan ik me weer gek gaan zoeken, haha. Maar leuk!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn


    HA. Vond deze net terug. #photoshopskills #masteroftheart


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Duckling schreef:
    rip studeren

    OMG NEE NEE AHAHAHAHA AAAAH ik ben m'n lijst van alle verstopplekken van vorig jaar kwijt D: D: D:


    Ik ook HAHAHA.

    Edit: hoewel ik me lastige plekken nog wel kan herinneren op een wonderbaarlijke wijze

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 21:00 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SPECS schreef:
    Ik zat op 64 vorig jaar ofzo (cat)



    66. sike (krul)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik ook HAHAHA.

    Edit: hoewel ik me lastige plekken nog wel kan herinneren op een wonderbaarlijke wijze


    DAT STELT ME GERUST AHAHAHA maar die edit niet
    ik herinner me een paar :'D

    dit jaar ga ik de eerste plek wel echt niet delen (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Inschrijfformulieren voor verkiezingen zijn nog steeds off-limits trouwens. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Duckling schreef:
    (...)

    DAT STELT ME GERUST AHAHAHA maar die edit niet
    ik herinner me een paar :'D

    dit jaar ga ik de eerste plek wel echt niet delen (cat)

    Hoeft ook niet want ik word eerste


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Is er dit jaar wel een overzicht met welke nummers je gehad hebt? Of moet je dat nog steeds zelf doen? Ik heb de lijst van vorig jaar nog wel ergens volgens mij, maar het is leuker alles zelf te vinden.

    [ bericht aangepast op 13 april 2017 - 21:07 ]

    Scandal schreef:
    Inschrijfformulieren voor verkiezingen zijn nog steeds off-limits trouwens. ^^


    Maar de pagina's waar die inschrijfformulieren opzoek bleek vorig jaar geen kwaad te kunnen, want daar lag er één. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ohohoho yesss!!! Ik ben er helemaal klaar voor :Y)


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Hoe veel eieren zijn er eigenlijk verstopt? (Of mogen we dat niet weten...?)


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Duckling schreef:
    Omggg yaaaas *O*


    16 - 09 - '17

    Duckling schreef:
    (...)

    DAT STELT ME GERUST AHAHAHA maar die edit niet
    ik herinner me een paar :'D

    dit jaar ga ik de eerste plek wel echt niet delen (cat)


    Gelukkig! Ik ook niet (wbw)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eurus schreef:
    Hoe veel eieren zijn er eigenlijk verstopt? (Of mogen we dat niet weten...?)

    vorig jaar 75 en nu meer dan dat. (: