• Hej hej iedereen!

    Komende zondag is het weer zover: Pasen! De dag waarop de klokken van Rome en de paashaas hun weg terug vinden naar onze huizen en tuinen. En om jullie alvast in de sfeer te brengen, hebben we ook dit jaar weer eieren verstopt. Dit jaar zelfs meer dan vorig jaar. Oei, als dat maar goed komt want vorig jaar heeft niemand ze allemaal gevonden! (no_chears)

    Wie klopt het record van vorig jaar? Wie gaat er dit jaar meer dan 68 paaseieren vinden? Laat het ons weten in de reacties!

    Hoe werkt het?
    Wij hebben op heel Quizlet weer een heleboel eieren verstopt. Het is aan jullie om er zoveel mogelijk te vinden.
    Je vindt zo’n ei wanneer je op een pagina komt waar er eentje verborgen ligt. Dan krijg je een pop-up. Heel erg simpel. ;-)
    Achter de schermen krijgen wij een scorebord. Zo weten we wie op het einde de meeste eieren heeft gevonden, want deze persoon krijgt een prijsje. Maar liefst 100 credits zijn er dit weekend te verdienen voor de eerste plaats! Dat wil ook zeggen dat als er een gedeelde 1ste plaats is, het ook een gedeelde prijzenpot wordt! Dus het is verstandiger om de locaties van de door jou gevonden eieren voor jezelf te houden!

    Hopelijk staan jullie allemaal te popelen om vanaf morgen, vrijdag 19 april, te starten met zoeken! Onze actie loopt tot en met 22 april en daarna zal zo snel mogelijk bekend gemaakt worden die de winnaars zijn van de paaseierenzoektocht van 2019!

    Wie heeft er al zin in?!



    Liefs,
    De Qrew

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 april 2019 - 13:10 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    HONDERD FUCKING TWAALF heb ik net gevonden! Wooow

    Ik 115, hoeveel zijn er wel niet :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Er is trouwens een ei dat geen melding geeft en ik weet nu dus niet welke dat is. Een mod die me dat misschien wil vertellen? Ik kan het ook niet in mijn geschiedenis zien.

    Ik heb al 33 eieren oeps.


    That is a perfect copy of reality.

    Yrden schreef:
    Er is trouwens een ei dat geen melding geeft en ik weet nu dus niet welke dat is. Een mod die me dat misschien wil vertellen? Ik kan het ook niet in mijn geschiedenis zien.


    14 gaf bij mij geen melding, misschien had jij dat ook?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zit vast op 24 eieren haha ah ja dan ga ik maar slapen ( stiekeme mt)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    38 en ik stop ermee. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    34, ik ga niet obsessed verder zoeken :P
    de eieren komen vast wel gewoon op mijn pad ^^

    Alvast Fijne Paasdagen gewenst die dit bericht leest !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    40. 47. Maybe I should stop for today.

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 0:43 ]


    That is a perfect copy of reality.

    41 en nu moet ik echt stoppen. (cat)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    50. Help. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    48. :"D


    That is a perfect copy of reality.

    45 :3

    49 hiero. :'D

    [ bericht aangepast op 14 april 2017 - 0:48 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik kan niet meer gaan slapen. D;
    Oke nu echt. 52.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.