• Een geweldige user met een groot hart


    Complimentjes
    Gibbs
    Karin! Jaaaa, nu ben jij aan de beurt om geëerd te worden! En je verdient het. <3
    Ik heb echt geen flauw idee meer hoe wij elkaar hebben leren kennen. De site Ask of zoiets? Het had iets met Q te maken, maar volgens mij hebben we elkaar niet echt op Q leren kennen. Oh well, wat ik in ieder geval probeer t zeggen is dat ik jouw vriendschap echt enorm waardeer. We spreken elkaar echt heel vaak en wanneer er iets is kan ik altijd mijn ei bij je kwijt. Vergeet alsjeblieft niet dat dat andersom ook het geval is. Je bent echt super lief, grappig, slim. En ik vind het echt ontzettend leuk om je te horen praten wanneer je bezig bent over iets waar je dolenthousiast over bent! Disney. *wbw*
    Je bent echt heel gezellig en ik hoop dat we in de toekomst nog heel veel zullen kletsen en dat we nog lang vriendinnen mogen zijn. Geniet van je week, Karin! <3

    Liefs,
    Yolanda


    Savemyself
    Aller -, aller-, allerliefste Karin!

    Holy moly, hoe ga ik ooit aan een appreciatietekstje voor jou kunnen beginnen? Woorden schieten me spontaan te kort aangezien we al een serieus verleden hebben gedeeld op... twee jaar. Gaande van Ziam-liefde naar Disney-obsessies naar het delen van diepere gedachten en emoties naar het luchten van harten naar het lachen met kleine dingen naar een eerste meeting naar een tweede meeting en binnenkort naar een derde meeting. Het leven voelt zo gemakkelijk met en door je aan. Je offert zoveel op voor mensen die je liefhebt, je bent ongelooflijk loyaal en wil vooral het beste voor de andere. Je bent iemand die geeft en neemt, iemand die enkel en alleen het beste verdient en vooral de wereld ervaart op haar eigen fantastische manier.

    Het is zo fijn de wereld en ervaringen met je te delen - het is alsof je naast me woont. We wonen... like, een halfuurtje van elkaar waardoor het gemakkelijk en haalbaar is zo met elkaar af te spreken. Je hebt geen idee hoe hard ik uitkijk naar onze dagen en hoeveel zin ik er telkens weer in heb - elke keer weer meer. Het delen van gedachten, stiekem mensen judgen en vooral heel erg normaal doen aangezien het lijkt alsof ik je wekelijks in mijn armen sluit. Je bent iemand die ik wil blijven koesteren en iemand waarvan ik weet dat ik haar nog héél erg lang in mijn leven mag mee delen.

    Ook op schrijfgebied hebben we elkaar gevonden - I mean, we schrijven ons derde verhaal samen - dat zegt ook wel wat over jouw geduld, toewijding en drive. Ik denk niet dat ik nog iemand ontmoet die me zo kan motiveren gewoon door te schrijven. Je bent een topvrouw, een geweldige vriendin en vooral de Bayro die mijn Himax volledig maakt.

    Ik hou van je, met mijn hele hart.
    xxx


    Balash
    Liefste Karin
    Ik weet dat we nog maar zelden praten, en dat is echt jammer! Misschien is het ook omdat ik enorm achter loop op het kijken van recente Disneyfilms en ik me schaam. Dat kan heel goed zijn. Ik schaam me hard. Toch wilde ik even een berichtje schrijven omdat je het verdient even in de kijker te staan. Je bent een enorm lieve meid, we praten echt al sinds dinosaurussen nog rondliepen op Quizlet en ben enorm blij dat ik je een vriendin mag noemen ^^

    Enorm dikke knuffel,
    je mede Disnerd, Evelien




    Creatie(s) in de kijker
    Uiteraard weten we allemaal hoe goed Tragically is in stories schrijven, daarom is het aanbevolen meteen eens naar haar story over Destiel te kijken!!!
    Angels & Hunters - Destiel

    “Are you sure that you are okay?” Sam looked at his older brother with worry in his eyes. Something was off about Dean.

    “Yeah, it’s fine, Sammy, don’t worry about it.” The older Winchester brother said, without meaning a word he said. No, he wasn’t fine, he wasn’t fine at all, and it was all Castiel’s fault. The stupid angel was nowhere to be seen and it made Dean cranky.

    “But Dean, it’s pie! You love pie!” And this was what got Dean irritated.

    “I hate to break it to you, but life isn’t about pies!” The oldest boy snapped.

    Or the one in which Dean refuses to even look at pies, Sam faints a few times and Castiel is nowhere to be seen.

    Tags: Mpreg, Destiel (DeanxCastiel)


    Bedacht: 31-09-2016
    Begonnen: 01-10-2016
    Beëndigd: 09-02-2017


    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!



    Queer zijn is gewoon alles

    Ahw leuk! Fijne week toegewenst!


    One Who Travels A Higher Path.

    Fijne week!


    16 - 09 - '17

    Leuke berichtjes en een fijne week toegewenst!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Eyyy, we hebben elkaar nooit echt gesproken, maar je bent in mijn wereld wel al eeuwen een bekende Q-naam. Ik hoop dat je een heel fijne week hebt! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    xSunshineee schreef:
    Fijne week!


    The truth is out there.

    Karin, yes, deserved! Ik bedoel, je weet mij altijd op te vrolijken en aan te moedigen ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    This is so cute (A)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik ben gewoon sprakeloos. Bedankt iedereen voor het super lieve topic en voor de lieve en leuke reacties. I love you guys!

    Xx


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Een hele fijne week toegewenst! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Superfijne week toegewenst!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Eindelijk, hehe, big love! <3


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —