• Hiya. c:

    Omdat ik vooral het laatste jaar vrij veel meedoe aan RPG's, merk ik dat het af en toe onhandig is om samen een RPG te openen. Degene die het topic opent, kan namelijk alles aanpassen, maar anderen niet. Als je samen met iemand een RPG opent, kan het af en toe vervelend zijn. Nu heb ik even rondgesnuffeld en volgens mij zag ik nog geen idee voor een coauteur voor een topic, dus hierbij!
          Er zou misschien een vergelijkbaar systeem kunnen komen als nu al is bij de stories, namelijk iemand maakt het topic aan en kan vervolgens kiezen om eventuele coauteurs toe te voegen of niet. Deze coauteurs zouden dan ook het topic aan kunnen passen. Dit zou niet alleen handig zijn voor RPG's, maar voor elk topic waar maar meerdere mensen aan meewerken. Ook bij deze functie zou je er later voor kunnen zorgen dat je de coauteur kunt verwijderen.

    Lemme know! ^^



    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Y E S.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Paddiecakes schreef:
    Y E S.


    That is a perfect copy of reality.



    Oh wow, ja, als dat programmeringsgewijs mogelijk zou zijn, zou dat wel echt tof zijn!


    Tijd voor koffie.

    J A
    P L Z
    J A

    Dat zou zooooo handig zijn, maar ik geloof dat het al enkele malen afgewezen is, al weet ik de exacte redenen niet meer, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Paddiecakes schreef:
    Y E S.


    Treat people with kindness

    Ik zou dit niet gebruiken, maar waarom niet he?

    ik herinnerde me dat dit al eens voorgesteld en afgewezen is, omdat het te lastig is voor Rutger
    nog eentje

    [ bericht aangepast op 18 april 2017 - 21:06 ]

    Yrden schreef:
    Ik zou dit niet gebruiken, maar waarom niet he?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Volgens mij is deze suggestie ooit al eens voorbijgekomen, maar ik ben voor.


    16 - 09 - '17

    JAA


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Maar door de jaren heen is Rutger mss wel handiger geworden met dingetjes? C: ik zou het wel top vinden TBF.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Paddiecakes schreef:
    Y E S.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Daedric schreef:
    JAA


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja, super handig! Zeker voor algemene topics waarbij de aanmaker niet meer reageert, maar de beginpost wel aangepast moet worden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Daedric schreef:
    JAA


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jaaa. Zou handig zijn. *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you