• Hahahah
    haha
    ha.


    Jezus, wat slecht


    Oké, die grap in de titel was misschien iets too much, maar ik heb wel een soort van iets te vieren! Ik heb namelijk mijn 8888ste post gemist en ik wilde toch een soort postfeestje hebben, dus vandaar vier ik mijn:
    8999ste post!
    Want het is een mooi getal! En niet 9000! Ha! Provocatie, revolutie, recalcitrantie, dingendieeindigenopeentie!

    Nee, maar ik vind het serieus een mooi getal, en laatst kwam ik er dus achter dat ik al sinds tweeduizend-focking-elf op deze site zit. Super leuk, maar dus ook meteen een existentiële crisis. Ik startte op zeven december 2011, om 19:34 om ik weet niet meer wat. En dat vind ik best lang. Behoorlijk lang.
    Eng lang.
    ;-; ik word oud

    Maar goed, dus nu zit ik op 8999 posts en ik vond het wel een feestje waard of zo. Met slechte grappen. En slechte topictitels. En slechte weetikveelwatten. Dingen. Ik ben lekker cynisch bezig, maar Quizlet is natuurlijk wel echt een leuke site om 6 jaar door te brengen. Al moet ik zeggen dat ik ook best vaak tijdenlang niet actief was of zo. Maar dat houdt de counter lekker niet bij. :Y)
    Wie heeft er nog meer zoiets leuks meegemaakt de laatste tijd? Op Quizlet? In het echte leven? Iets?

    Ik moet echt aan mijn huiswerk.

    Heel veel liefs,



    [ bericht aangepast op 19 april 2017 - 21:37 ]


    Tijd voor koffie.

    Nieuwe telefoon gekocht. Hij ligt nu wel bij mijn ouders, dus ik kan 'm vrijdag pas installeren, maar toch.

    O en vrijdag om half één heb ik vakantie. VAKANTIE. Alsof die nooit zou komen. En mijn vriend heeft morgen een sollicitatiegesprek. Yay #fingers crossed


    oi, suzy

    CONGRATS! Dat moeten we vieren met taart:


    Ik zit echt in zo'n dubbele situatie. Mijn schooljaar (en daarmee ook mijn middelbare schooltijd) loopt ten einde. Enerzijds is dat leuk, want: veel vrij, leuke dingen doen, volgend jaar (hopelijk) studeren wat ik leuk vind. Anderzijds word ik daar enorm melancholisch van. :')

    Hannibal_Lecter schreef:
    CONGRATS! Dat moeten we vieren met taart:


    Ik zit echt in zo'n dubbele situatie. Mijn schooljaar (en daarmee ook mijn middelbare schooltijd) loopt ten einde. Enerzijds is dat leuk, want: veel vrij, leuke dingen doen, volgend jaar (hopelijk) studeren wat ik leuk vind. Anderzijds word ik daar enorm melancholisch van. :')

    Ik zou willen zeggen dat studeren leuk is maar je hebt mijn topic al gezien bwahahahahaha


    oi, suzy

    Karlsson schreef:
    (...)
    Ik zou willen zeggen dat studeren leuk is maar je hebt mijn topic al gezien bwahahahahaha


    Hahaha, ja. :')
    Hopelijk is de kleuter-index bij mijn studie iets minder hoog...

    Hannibal_Lecter schreef:
    CONGRATS! Dat moeten we vieren met taart:


    Ik zit echt in zo'n dubbele situatie. Mijn schooljaar (en daarmee ook mijn middelbare schooltijd) loopt ten einde. Enerzijds is dat leuk, want: veel vrij, leuke dingen doen, volgend jaar (hopelijk) studeren wat ik leuk vind. Anderzijds word ik daar enorm melancholisch van. :')


    Hahahaha, examens, stress, superleuk hè. Ik doe na de meivakantie ook eindexamen, maar ik stel ongelooflijk uit op het moment. Heb al 9 dingen gepland staan die ik wil doen qua projecten voor mezelf, maar ik moet van mezelf leren, maar wil niet en dan eindig ik op fb of quizlet, niksend. Hahaha, fml -.-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Hahahaha, examens, stress, superleuk hè. Ik doe na de meivakantie ook eindexamen, maar ik stel ongelooflijk uit op het moment. Heb al 9 dingen gepland staan die ik wil doen qua projecten voor mezelf, maar ik moet van mezelf leren, maar wil niet en dan eindig ik op fb of quizlet, niksend. Hahaha, fml -.-

    Dit is echt zo herkenbaar. :')
    Alvast succes met je examens!

    Noooo, maar als je nu op 9001 zit, kun je deze gif posten:


    Deep inside, I've never felt alive



    *O*


    She's imperfect but she tries

    Karlsson schreef:
    Nieuwe telefoon gekocht. Hij ligt nu wel bij mijn ouders, dus ik kan 'm vrijdag pas installeren, maar toch.

    O en vrijdag om half één heb ik vakantie. VAKANTIE. Alsof die nooit zou komen. En mijn vriend heeft morgen een sollicitatiegesprek. Yay #fingers crossed



    Aaah, dat is zo'n fijn gevoel. EN CHILL. LEUKE DINGEN DOEN. HUISWERK. LEUKE DINGEN.
    Succes met je vriend, keep us updated! Het gaat vast goed. c:

    Hannibal_Lecter schreef:
    CONGRATS! Dat moeten we vieren met taart:

    (...)
    Ik zit echt in zo'n dubbele situatie. Mijn schooljaar (en daarmee ook mijn middelbare schooltijd) loopt ten einde. Enerzijds is dat leuk, want: veel vrij, leuke dingen doen, volgend jaar (hopelijk) studeren wat ik leuk vind. Anderzijds word ik daar enorm melancholisch van. :')


    Ja leuk geprobeerd maar van jou(w username) neem ik geen eten aan. ;-;
    Ohh, dat gevoel ken ik nog wel echt, hoor. Ik heb het nu ook een beetje, nu mijn studie vordert en die oneindigheid van met een nieuwe opleiding beginnen een beetje heel erg afloopt. Heb je wel een leuk afstudeerjaar? En fijn dat je een goede studiekeuze hebt gemaakt! Of het is wat je denkt zie je volgend jaar wel.


    Karlsson schreef:
    (...)
    Ik zou willen zeggen dat studeren leuk is maar je hebt mijn topic al gezien bwahahahahaha


    Hey Jammer, hoe is het met je opleiding?
    Me:



    Scrumptious schreef:
    Noooo, maar als je nu op 9001 zit, kun je deze gif posten:
    (...)


    Dat maakt het, het allemaal waard. Ik ben denk ik alleen meer zoals deze gast:



    grapje, ik sport niet genoeg om er zo uit te zien ;-;

    Mignon schreef:



    *O*


    Haha, dankjewel. (flower)


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    Ja leuk geprobeerd maar van jou(w username) neem ik geen eten aan. ;-;
    Ohh, dat gevoel ken ik nog wel echt, hoor. Ik heb het nu ook een beetje, nu mijn studie vordert en die oneindigheid van met een nieuwe opleiding beginnen een beetje heel erg afloopt. Heb je wel een leuk afstudeerjaar? En fijn dat je een goede studiekeuze hebt gemaakt! Of het is wat je denkt zie je volgend jaar wel.


    Ah, wat jammer nou! Ik maak enorm lekkere taart!
    Snap ik, dat is vervelend... :/
    Ja, best wel. Daarom is het zo jammer dat het bijna afgelopen is.
    Klopt, ik zie het volgend jaar wel. Maar ik denk wel dat het me gaat bevallen.

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Ah, wat jammer nou! Ik maak enorm lekkere taart!
    Snap ik, dat is vervelend... :/
    Ja, best wel. Daarom is het zo jammer dat het bijna afgelopen is.
    Klopt, ik zie het volgend jaar wel. Maar ik denk wel dat het me gaat bevallen.


    Ahh, jammer. :\ Ga je de mensen van je school denk je nog zien? Gaan jullie veel verschillende dingen doen?


    Tijd voor koffie.

    je hebt echt slechte humor


    en maak je huiswerk af


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Edgy schreef:
    (...)

    Ahh, jammer. :\ Ga je de mensen van je school denk je nog zien? Gaan jullie veel verschillende dingen doen?


    Na dit schooljaar? Ik denk het niet. Ben enorm slecht in contacten onderhouden. :')
    Ja, we gaan best veel verschillende dingen doen. Ik ben benieuwd!

    Duckling schreef:
    je hebt echt slechte humor


    en maak je huiswerk af


    MAAR DE WERELD IS ZO GROOT EN MIJN HUISWERK IS ZO KLEIN

    also nietes mama zegt dat je gewoon jaloers bent

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Na dit schooljaar? Ik denk het niet. Ben enorm slecht in contacten onderhouden. :')
    Ja, we gaan best veel verschillende dingen doen. Ik ben benieuwd!


    Ik het probleem. :p Mijn groep viel ook een beetje uit elkaar, maar dat had ook wel veel verschillende oorzaken. Maar interessant!


    Tijd voor koffie.