• hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt
    dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? schrijf hier dan alles van je af










    hoezo rapunzel

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lol sorry hoor dat je alles zo luid doet en ik daar fucking erge last van heb.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Duckling schreef:
    (...)

    hehehehe ik weet niet op wat je hebt precies hebt maar ik ben er trots om????


    Ik weet het ook niet, eigenlijk. Gewoon alles, de gehele ervaring. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mij wordt de telleurstelling elke minuut erger


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sleeper schreef:
    Ik ben brak en ik moet vannacht nog naar een feest en ik ben net ongesteld geworden AAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    dit

    En waarom zegt mijn vriend dat hij naar me toe komt als hij zijn make-up heeft gedaan wat betekent dit


    i put the fun in funeral

    Why is everyone in my group brain dead.


    kindness is never a burden.

    I don't think anyone would notice or care...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het is maar goed dat honden niet kunnen praten, want oh hemel, hij zou zoveel chantagemateriaal hebben.


    She's imperfect but she tries

    i just need someone who likes doing nothing as much as i do


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dat moment waarop hij zegt dat 'ie vanavond gaat scoren, haha mijn hart auw. Debiel die ik ben: Ik zal voor je duimen dat het lukt.


    HAHA geen wonder dat ik op zaterdagavond alleen maar Star Trek alleen zit te bingen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2017 - 17:01 ]


    The truth is out there.

    wanneer je na een jaar een nieuw account aan maakt voor q omdat je je oude username / ww bent vergeten




    wanneer je ziet hoe dood het is



    Sweetest devotion

    thought of the day: gewicht en ik hebben een hele rare relatie, want als kind zat ik altijd op het randje van overgewicht en in mijn hoofd is dat nog steeds zo, wat op zich prima is want het kon mij nooit zo heel erg veel schelen, maar feitelijk klopt dat niet meer en vervolgens krijg ik tegenwoordig wel regelmatig random opmerkingen bedoeld als compliment/vergelijking waarbij ik positief naar voren kom over mijn gewicht en ?

    het is niet dat het me stoort, want ik ben net zo gevoelig voor complimenten als de next guy, zelfs over onderwerpen waarvan ik eigenlijk in twijfel trek of het handig is om mensen er op zo'n manier op aan te spreken, maar het voelt zo suf? want zo slank ben ik niet?? in vergelijking met de meeste andere mensen?? naar mijn idee?? maar blijkbaar?? wel?? of zo?? gewichts- en schoonheidsidealen en de disconnect tussen hoe ik mijzelf ervaar en hoe andere mensen mij zien zullen mij voor eeuwig blijven verbluffen vermoedelijk


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ... right...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    kilo sales zijn echt leuk want ik heb nu tering veel dingen die ik niet nodig heb maar wel heel leuk vind

    Today was a good day.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    Ex astris, sciencia