• hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt
    dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? schrijf hier dan alles van je af










    hoezo rapunzel

    [ bericht aangepast op 21 april 2017 - 23:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben zonet gerickrolled door Family Guy ')


    26 - 02 - '16

    SergeantBarnes schreef:


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Iedere keer als ik een tancode erbij moet pakken en dat gesprek open, word ik weer herinnerd aan die keer dat ik in een bezopen bui een sms-tekening naar de bank heb gestuurd hahaha haha ah


    Caution first, always.

    Well, Netflix,Bed. I guess it's just us tonight.


    The truth is out there.

    *falls asleep*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Square schreef:
    (...)

    Ik weet het ook niet, eigenlijk. Gewoon alles, de gehele ervaring. (nerd)


    graag gedaan :Y)

    OH GOD VANDAAG WAS HET WEER ZO LEUK JAMMER DAT ER ZOVEEL MENSEN NIET KONDEN KOMEN D: D: BBQ WAS WEL FUN C:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    negen een vijf in andere volgorde


    Tijd voor koffie.

    Outlander bijgekeken. I need a third season, NOW.


    Tames schreef:
    Outlander bijgekeken. I need a third season, NOW.


    YAS.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    — Inner peace, it's hard to find. —

    wat een kutgevoel


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    hoe ga ik me hier overheen zetten? weetje, het liefst wil ik nu gewoon naar school, want de hele vakantie is niks meer aan zo.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik heb een hekelhekelhekel aan al die go fund me posts op tumblr voor letterlijk levensbelangrijke operaties of medicijnen

    en niet omdat ik die mensen het geld niet gun, maar om exact de tegenovergestelde reden, want natuurlijk mogen ze erom vragen!!! ik zou dat ook doen!!! maar why the FUCK is het nog n o d i g dat mensen in een """ontwikkeld""" land zoals de vs om geld moeten bedelen van vreemdelingen via internet om een operatie voor hun negenjarige zoontje te betalen die in zijn hoofd werd geschoten terwijl hij in een wachtende auto zat en nu blind wordt als ze het niet bij elkaar kunnen schrapen

    het kan mij niet eens schelen of deze meest recente tumblr post een waargebeurd verhaal is of niet want er zijn er nog steeds te veel die WEL kloppen

    wie heeft besloten dat geld belangrijker is dan volledig!! beschikbare!! medische zorg!! die mensenlevens redt!!!!

    wie heeft bedacht dat trump en zijn homies dat geld harder nodig hebben terwijl ze op hun privégolfbanen margharita's drinken door gouden rietjes dan een oude man die ergens ligt te creperen omdat het een keuze is tussen geen eten voor een jaar voor zijn familie of een bezoekje aan het ziekenhuis?? en hoe doet deze persoon 's nachts nog een oog dicht??

    ik bedoel, ik weet dat dit oud nieuws is en yadda yadda en dat het gewoon vermoeiend en vrij zinloos is om je daar druk om te maken

    maar af en toe moet ik er toch weer even om schreeuwen en beseffen hoe misselijk dit me maakt want wat IS dat voor WERELD


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kan ik bèta-readen op mijn cv zetten?

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 0:04 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    BlueJays schreef:
    Kan ik bèta-readen op mijn cv zetten?


    Je mag alles op je cv zetten wat je er zelf op wil, als je denkt dat het positief zou kunnen uitpakken ^^ ik drop er ook alles in wat enig voordeel zou kunnen hebben (beta-readen staat er bewust niet tussen, want het was irrelevant voor mijn job en ik houd Quizlet liever gescheiden van het 'echte leven'). Dat is natuurlijk een keuze die je zelf moet maken, maar ik denk dat het er zeker op mag!

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 0:07 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys