• Hoi peeps!
    Ik ga binnen enkele ogenblikken nog eens naar de bibliotheek en heb dus nood aan boek-titels. Het is al even geleden dat ik een boek las waarin ik volledig opgeslorpt zat en dat ik onmogelijk kon wegleggen, dus daar is het nu tijd voor!
    Aangezien op Q de enige overlevende boekwormen zitten, zit ik hier goed met mijn vraag (krul) welke boeken raden jullie aan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Starters - Lissa Price (en dan ook deel twee: Enders)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik vind de Drift (of als je liever Engels leest, Hush, Hush) serie nog steeds geweldig. Van Becca Fitzpatrick.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Ik hou van Elizabeth George en haar Lynley serie, maar je moet ervan houden.. Ik kan ze niet wegleggen, maar een vriendin vond het niks.
    *Het zijn detectives.*
    De boeken zijn wel al ouder het eerste boek is uit 1988
    Engels: A Great Deliverance
    Nederlands: Totdat de dood ons scheidt


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Wat voor soort boeken wil je lezen? Thrillers? Fantasy?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Tears of Artamon. :P Het is ieder geval mijn favorieten boeken trilogie.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Nederlands:
    Niña Weijers - De consequenties
    Jan Wolkers - Turks Fruits
    Joost Zwagerman - Gimmick!

    Een beetje vaag maar wel vet:
    Hafid Bouazza - Paravion

    Een Engels romannetje waar ik echt helemaal in opging:
    Bridges of Madisson County (ik weet de schrijver ff niet meer maar hij is heel bekend)

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 12:19 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mijn favoriete boek allertijden blijft nog altijd De engelenmaker van Stefan Brijs (best wel een klassieker haha). Ik heb het laatst ook Schaduwkind gelezen van Thomése, een vrij kort boek, maar echt heel mooi.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Bedankt allemaal! Ik ben ondertussen begonnen aan Starters van Lissa Price (thanks Mare, hij is echt super goed) dus nu heb ik nog een heel voorraadje om aan te beginnen ^^

    @Easter: ik sta voor alles open, ik ben gewoon op zoek naar een boek dat je niet kan wegleggen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Bedankt allemaal! Ik ben ondertussen begonnen aan Starters van Lissa Price (thanks Mare, hij is echt super goed) dus nu heb ik nog een heel voorraadje om aan te beginnen ^^

    @Easter: ik sta voor alles open, ik ben gewoon op zoek naar een boek dat je niet kan wegleggen (:


    Ja, precies! Ik kon hem ook niet wegleggen :Y)


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik kon Breaking Beautiful van Jennifer Wolf Shaw niet wegleggen!!


    Like a phoenix rising from the ashes

    Frodo schreef:
    Bedankt allemaal! Ik ben ondertussen begonnen aan Starters van Lissa Price (thanks Mare, hij is echt super goed) dus nu heb ik nog een heel voorraadje om aan te beginnen ^^

    @Easter: ik sta voor alles open, ik ben gewoon op zoek naar een boek dat je niet kan wegleggen (:
    Heb je de Geek Girl serie al geprobeerd? Het is een beetje kinderlijk, maar zó leuk haha. Je kunt het niet wegleggen!
    En probeer eens een (toegankelijke) dichtbundel, is ook leuk :)


    And then we'll see it.

    Warrior Cats blijft geweldig. Het leest echt heel makkelijk weg - kinderboeken en zo, maar omdat het zo snel leest kan je het snel uitlezen en ben je eerder geneigd om door te lezen in plaats van weg te leggen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Frodo schreef:
    Bedankt allemaal! Ik ben ondertussen begonnen aan Starters van Lissa Price (thanks Mare, hij is echt super goed) dus nu heb ik nog een heel voorraadje om aan te beginnen ^^

    @Easter: ik sta voor alles open, ik ben gewoon op zoek naar een boek dat je niet kan wegleggen (:


    Als je ooit aan mijn suggestie begint, stuur me een berichtje wat je ervan vindt. :P Ik ken eigenlijk niemand die dat verhaal heeft gelezen namelijk. :')


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik vind de serie Sevenster heel leuk.
    Ook vind ik de boeken van J.K. Rowling heel leuk.
    Laatste fangirl dingetje met boeken zijn de boeken van Geronimo en Thea Stilton maar die kunnen een beetje kinderachtig zijn xD


    NETFLIXER 4 LIFE

    Miss Peregrine's Home for Peculiar Children vond ik erg leuk. Wellicht iets voor jou?