• Hoi peeps!
    Ik ga binnen enkele ogenblikken nog eens naar de bibliotheek en heb dus nood aan boek-titels. Het is al even geleden dat ik een boek las waarin ik volledig opgeslorpt zat en dat ik onmogelijk kon wegleggen, dus daar is het nu tijd voor!
    Aangezien op Q de enige overlevende boekwormen zitten, zit ik hier goed met mijn vraag (krul) welke boeken raden jullie aan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hannibal_Lecter schreef:
    Miss Peregrine's Home for Peculiar Children vond ik erg leuk. Wellicht iets voor jou?


    Oeh dat boek vond ik niet leuk. Vond alles maar vreemd en niet logisch. Als je nog boeken nodig hebt, heb ik nog wel ideetjes? Van zowel Ya / Thriller /fantasy?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2017 - 9:29 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    ik kon de stravaganza serie van Mary Hoffman moeilijk wegleggen.

    De boeken van Khaled Hosseini zijn zekere aanraders. Ik heb er een paar gelezen in het Engels, en ik moet wel zeggen dat dat nog wel een beetje pittig is, maar het is zeker te doen als je een goed level qua Engels hebt.

    Ook is On The Road van Jack Kerouac ook een hele goede, dit boek kon ik echt gewoon niet weg leggen toen ik het las, alleen betwijfel ik of je deze in een bibliotheek gaat vinden, maar wie weet, wie weet!

    [ bericht aangepast op 8 mei 2017 - 11:48 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Glazen troon-Sarah Maas
    die hele serie is gewoon geweldig!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    De naam van de wind, van Patrick Rothfuss
    Hemel, ik hou zo van die boeken, ze zijn best wel dik maar zeker niet te dik. Ik hou er zo van


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik ga dit topic ook in de gaten houden. Heb ook nieuwe boeken nodig ;)


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Nonpluvius schreef:
    Starters - Lissa Price (en dan ook deel twee: Enders)


    Deze boeken zijn ondertussen allebei uit en ze waren ge-wel-dig! Als jullie nog boeken zoeken, deze zeker lezen (vooral als je into boeken zoals the hungergames en divergent bent, het is een beetje dezelfde stijl).

    Zondag ga ik De Drift halen in de bib (: ik werk gewoon al jullie boeken af, hehe.

    @easter: deel maar hoor ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Thrillers van Roslund & Hellström grijpen je bij de keel en laten je pas op de laatste bladzijde weer los. Hun boeken zijn fenomenaal. Ook Thomas Erikson vind ik erg goed.

    Illusies, Thomas Erikson
    Vaderwraak, Roslund & Hellström
    Middernachtzon, Jo Nesbo
    Ik reis alleen, Samuel Bjork
    Sterf voor mij, Karen Rose
    Heb je me gemist?, idem

    Als je ooit overweegt om De chemicus van Stephenie Meyer te lezen: niet doen. Ook De bedrijfsterrorist van Jussi Adler-Olsen valt me een beetje tegen.


    oi, suzy