• Het is me een tijdje geleden al opgevallen, maar ik begin het een beetje lastig te vinden op dit moment. Ik snap dat dit misschien geen prioriteit heeft, maar ik dacht het toch even aan te halen.

    Als je in een gastenboekbericht een bepaalde letter of cijfer in een code probeert te zetten (ander lettertype), gaat die letter telkens helemaal vooraan gaan staan. Om een voorbeeld aan te halen: ik probeer mijn iets met te schrijven met de laatste letter in een ander lettertype. Dan zou dat dit moeten geven:

    Ja, dat wil ik. :D


    In plaats daarvan gebeurt dit:
    DJa, dat wil ik. :[/blue]


    Kan hier iets aan gedaan worden? c:

    [ bericht aangepast op 23 april 2017 - 13:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vogelde net uit dat het klaarblijkelijk enkel bij andere fonts is na een dubbelpunt of zoiets. Weird. Als ik dus "Ja. :D" typ en ik zet die D in een ander lettertype omdat ik niet wil dat het in deze :D smiley verandert, gaat de d naar voren. Hier even wat bewijs. Het is een tweede account van me waar ik dit op uitgeprobeerd heb.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het kan aan je browser liggen, volgens mij. Ik heb dat bij een andere site.


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik heb dit ook! Waarschijnlijk een klein programmatiefoutje. Het is wel vervelend soms, ja, want ik probeer die codes ook soms te omzeilen op die manier, haha. Maar meestal typ ik dan gewoon ;D in plaats van :D.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat is wel heel absurd. :'D Ik kan het doorgeven, maar ik weet ook hiervan niet hoelang het zou duren om het te repareren. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.