• Verlaten plaatsen dus.

    Veel mensen vinden dat maar niks. Te eng, te gevaarlijk... (Ik moet toegeven dat het soms wel gevaarlijk kan zijn)
    Ik vind zulke plaatsen echter wel interessant en mooi. Daarom heb ik een lijstje gemaakt met een aantal mooie/indrukwekkende verlaten plaatsen. Neem gerust een kijkje, als je wilt.

    Hier het lijstje:
    https://www.quizlet.nl/lijstje/3496/mooie-verlaten-plaatsen/

    Om dit topic nuttig te houden:
    Wat vinden jullie van verlaten plaatsen/gebouwen? Zijn er hier misschien mensen die doen aan urbex (het fotograferen van verlaten plaatsen/gebouwen)?

    Errug mooi, maar ik heb geen camera dus kan er geen foto's van maken. Ga er ook niet actief naar op zoek en no way dat ik er ook in zal gaan. Maar wel héél vet! Paar jaar geleden zat op minder dan 5 kilometer een verlaten pretpark, waar ik vroeger juist heel vaal naartoe ging. Ik vond het juist nog vetter en enger tegelijkertijd omdat ik het nog kende van toen ik er zelf kwam.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Daedric schreef:
    Errug mooi, maar ik heb geen camera dus kan er geen foto's van maken. Ga er ook niet actief naar op zoek en no way dat ik er ook in zal gaan. Maar wel héél vet! Paar jaar geleden zat op minder dan 5 kilometer een verlaten pretpark, waar ik vroeger juist heel vaal naartoe ging. Ik vond het juist nog vetter en enger tegelijkertijd omdat ik het nog kende van toen ik er zelf kwam.
    Mag ik raden Drunen? Of zit ik er helemaal naast?


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...) Mag ik raden Drunen? Of zit ik er helemaal naast?


    Héél erg naast, haha. Ik heb het over de Vluchtheuvel dat in Norg lag (Drenthe). Heel stuk kleiner denk ik en veel onbekender.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik vind dat super cool om te zien. Zelf ben ik er nog nooit naar op zoek geweest, maar het lijkt me wel erg cool.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gaaf! Het klinkt heel vreemd, maar ik vind begraafplaatsen hele interessante plaatsen. Al dat verdriet van zo ontzettend veel mensen, de rust die daar is. Je voelt de herinneringen.

    Maar nee, verlaten plaatsen zijn niets voor mij :')


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    ik ben al een paar keer naar een verlaten gebouw geweest maar het is gewoonlijk super illegaal en je kan er hoge boetes voor krijgen

    doel is denk ik wel de bekendste in belgie


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    vind dat soort plekken echt heel interessant. chernobyl wil ik bijvoorbeeld echt graag heen ondanks dat het gevaarlijk is.
    een vriendin van mij woont naast een verlaten boerderij, daar zijn we al een aantal keer binnen geweest, al staat dat ding echt wel op instorten volgens mij.

    gaaf lijstje!

    Verlaten gebouwen en steden/dorpjes vind ik juist héél interessant. Ik kijk altijd ''Exploring with Josh (and friends)'' op youtube en het is altijd heel mooi om te zien dat die gebouwen vroeger zo levendig waren en nu helemaal leeg staan.

    Bedankt voor de complimenten en leuk om te horen dat er meer mensen zijn die het mooi/interessant vinden! (:

    Ah ja dit is echt super leuk! Alleen snapte ik bij de eerste niet helemaal dat je zegt dat het in 1989 is gebouwd maar in beide wereldoorlogen is gebruikt. Ik denk een foutje. Het fascineert mij ook altijd enorm maar ben zelf nog niet op dergelijke plekken geweest. Bucket list item dan maar? c:


    The truth is out there.

    Morty schreef:
    Ah ja dit is echt super leuk! Alleen snapte ik bij de eerste niet helemaal dat je zegt dat het in 1989 is gebouwd maar in beide wereldoorlogen is gebruikt. Ik denk een foutje. Het fascineert mij ook altijd enorm maar ben zelf nog niet op dergelijke plekken geweest. Bucket list item dan maar? c:

    Oeps, dat is een typefoutje. Dat moet 1898 zijn. :') Bedankt voor de tip!
    Leuk om te horen dat het jou ook interesseert! Voor de bucketlist, inderdaad! (: