• Ik heb voor de eerste keer in mijn leven een Slam Poem geschreven en opgedragen, dus die wil ik met jullie delen (: Wat vinden jullie ervan? Herkennen jullie jezelf hierin?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Kan me er wel een beetje in vinden. Ik zit vrij veel op mijn telefoon, maar ik krijg eigenlijk zelden een appje ofzo. Maar ook gewoon die eenzaamheid ja.


    The truth is out there.

    Ik kijk m later, anders gaat m'n mobiele internet eraan x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw ik vind dat het erg mooi is opgedragen en ik kan mij er ook zo goed in vinden!

    [ bericht aangepast op 24 april 2017 - 12:47 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zit wel veel op mijn telefoon, op de manier dat het anderen (volwassenen, nooit vrienden) soms irriteert, maar de eenzaamheid erbij ervaar ik zelf niet. Ik praat online eigenlijk überhaupt ook niet zo veel met vrienden, alleen een paar mensen, maar met die vrienden praat ik liever als ik ze weer zie, wat ook bijna altijd wel een keer in de week is.

    Mijn grootste struggle is heel eerlijk gewoon dat ik heel veel van memes houd :') Daarvoor zit ik meer op mijn telefoon dan om met mensen te praten, hahaha, help.


    how dare you speak of grace

    Ik kan me er (jammer genoeg misschien) heel goed in vinden. Online vrienden zijn op dit moment betere vrienden dan mijn vrienden op school, bij hen zou ik terecht kunnen met mijn problemen, maar aan het einde van de dag betekenen we toch niet zó veel voor elkaar omdat het allemaal maar virtueel is.
    But I guess it'll do, for now.


    The question is not if you believe in fate or not. The question is if you'll let fate decide your life or not.

    Bedankt voor de reacties! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    'Het is belachelijk hoe je eenzaam kan zijn in een wereld die niet kan stoppen met praten'. Wauuw, echt super mooi!
    En je hebt ook een hele leuke stijl


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    'Het is belachelijk hoe je eenzaam kan zijn in een wereld die niet kan stoppen met praten'. Wauuw, echt super mooi!
    En je hebt ook een hele leuke stijl

    Awhh bedankt ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wauw, dit is echt zo mooi! En zo herkenbaar ook wel...
    Ik geloof bijna niet dat het je eerste keer is, je bent er zo goed in! Echt tof!

    Het is wel een beetje ironisch om nu met een geschreven tekst te reageren, maar oke


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Heel erg mooi, Lisa! c: Knap gedaan.

    Je praat stiekem heel anders dan ik had verwacht, haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Wie is zij?


    Nobody Say It was easy

    blackpit schreef:
    Wie is zij?


    Paddiecakes.


    Lisa, I love it, maar dat wist je al! c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziegler schreef:
    Heel erg mooi, Lisa! c: Knap gedaan.

    Je praat stiekem heel anders dan ik had verwacht, haha

    Haha wat grappig dat je een verwachting had, maar bedankt!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh wauw deze is prachtig!!


    — Inner peace, it's hard to find. —