• LOVE IS LOVE


    BLA BLA. Beginpost en zo.

    [ bericht aangepast op 27 april 2017 - 20:18 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Alfie/Aeolos is af tho. (mt woop)


    Heaven is a place that we all have

    Ik ga straks de rollen doorlezen! Addie, mag ik je FC noteren? c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    sureeee. Rafael Lazzini (:


    Heaven is a place that we all have

    Mt, ik ga nu aan mijn rol bezig

    Sean is wel zo goed als af c:


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik heb jullie rollen doorgekeken. c: Even doe ik het zo:
    Luperca, Dorothy, Sean, Evan en Aeolos zijn goedgekeurd en kunnen op zoek naar eventuele relaties!
    • Van Isaac is het innerlijk nog niet klaar.
    • Van Seong-Hyeon, Maren, Madeline en Jackson zijn meerdere dingen nog niet helemaal ingevuld.
    Reese is verder goed, maar het innerlijk mag nog een tikje uitgebreider.

    ik wil niet zo als een bitch overkomen, maar het liefst pas echt relaties afspreken wanneer je rol af is, yeah? ^^
    Nogmaals de vraag: wanneer zouden jullie het speeltopic geopend zien?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voldymort schreef:
    Ik heb jullie rollen doorgekeken. c: Even doe ik het zo:
    Luperca, Dorothy, Sean, Evan en Aeolos zijn goedgekeurd en kunnen op zoek naar eventuele relaties!
    • Van Isaac is het innerlijk nog niet klaar.
    • Van Seong-Hyeon, Maren, Madeline en Jackson zijn meerdere dingen nog niet helemaal ingevuld.
    Reese is verder goed, maar het innerlijk mag nog een tikje uitgebreider.

    ik wil niet zo als een bitch overkomen, maar het liefst pas echt relaties afspreken wanneer je rol af is, yeah? ^^
    Nogmaals de vraag: wanneer zouden jullie het speeltopic geopend zien?


    Reese is ook nog niet af hahah
    Voor mij zou woensdag pas uitkomen voor het openen van het speeltopic.


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    En Dena?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dena was al goedgekeurd, dude. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik probeer binnekort een relatielijstje te maken


    Bowties were never Cooler

    Ik ben donderdag klaar met mijn tentamens dus dan kan ik pas echt gaan reageren. Vind het ook niet erg om eventueel in te springen als het eerder beter uit komt. (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Is het goed als ik woensdag tegen het einde van de dag het speeltopic open?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik werk mijn rol woensdag af dus dat ik perfect voor mij ^


    kindness is never a burden.

    Voorstellijstje: Alles kan nog veranderen.
    Evan Raphael de Courfeyrac

    Dena Ik denk dat Dena en Evan flink kunnen botsen met hun persoonlijkheden en in verhitte discussies terrecht kunnen komen, maar dat ze wel een redelijk wederzijds respect voor elkaar hebben opgebouwd. Het kan zijn begonnen tijdens een feestje van Evan's Fraternity en sindsdien nog een heel aantal keren zijn voorgevallen. Ik weet niet of je het een vriendschap kan noemen, maar echt vijandig is het ook niet.
    Isaac Evan kan Isaac onder zijn vleugel hebben genomen en hem als klein musje met zijn grote bek beschermen. Misschien kan dit uitlopen tot meer, maar dan kunnen we altijd nog zien, als je wil.
    Luper Ik weet niet heel goed hoe Luper en Evan tegenover elkaar zullen staan. Heb jij ideeen?
    Dot Dot en Evan staan qua mensbeeld lijnrecht tegenover elkaar. Hij ziet het geheel, en zij de individuen. Misschien kan zij zijn rechterhand zijn in zijn protesten en stellingen, waar zij hem toch wat dichter naar de individuele mensen toetrekt waarmee hij praat, dan dat hij zich verliest in alleen het zien van het grotere geheel, zonder dit te kunnen linken aan het individu.
    Sean Sean's eindeloze gefriemel zal Evan zeker op de zenuwen werken, en hij zal dat ook zeker uitspreken. Ik weet niet hoe goed Sean daarop reageert en hoe de twee elkaar verder liggen of kennen.
    Poppy Ik denk dat de relatie tussen Poppy en Evan eenzelfde is als die van Evan en Dena. Hij zal haar respecteren, maar wel flink met haar in discussie gaan. of zie je dit anders?
    Seong-Hyeon Zonder innerlijk weet ik niet goed hoe Evan op hem zal reageren, sorry
    Maren Maren en Evan kunnen twee handen op een buik zijn in hij strijd voor het goede, voor gelijkheid en acceptatie.
    India Zonder innerlijk weet ik niet goed hoe Evan op haar zal reageren, sorry
    Maddy Zonder innerlijk weet ik niet goed hoe Evan op haar zal reageren, sorry
    Alfie Ik denk dat Evan hem tegen beterweten in constant aan zijn hoofd probeert te peuteren dat de wereld helemaal neit zo mooi is, en dat r veel moet gebeuren om dit wel zo te maken.
    Jackson Zonder innerlijk weet ik niet goed hoe Evan op hem zal reageren, sorry
    Reese Zonder innerlijk weet ik niet goed hoe Evan op haar zal reageren, sorry


    Bowties were never Cooler

    @ PeterMaximoff

    Voor Isaac: prima!


    Big girls cry when their hearts are breaking