• ☆ Back to Hogwarts ☆


         
    Nadat Voldemort voorgoed verslagen was op 31 oktober 1981 keerde de rust terug in de Wizarding World. Iedereen liet zo snel mogelijk de oorlog achter zich en ging door met het dagelijks leven.
    Veertien jaar later is het nog steeds rustig. Voor veel studenten van Hogwarts staat hun vijfde schooljaar voor de deur, het jaar met studiekeuzes en O.W.L.s. De meeste leerlingen staan te springen om terug te gaan, andere kijken vooral op tegen de hoeveelheid leerstof. Relaties beginnen en eindigen, vriendschappen ontstaan en lopen klem. Sommige leerlingen maakt het niet uit bij welke afdeling je hoort of wat je bloed status is, andere houden zich erg vast aan de oude verdelingen.
    Welcome to the schoolyear of 1995-1996


    "Anyway, it's a nightmare of a year, the fifth."
          - George Weasley


    Gryffindor
    Medea Isabelle Herondale – Kelsey Calemine – Prefect – Verstappen – (1.3)
    Thomas Bennett – Anthony Ramos – Chaser – Punzie – (1.3)
    Slytherin
    Julie Wilson – Elizabeth Gillies – - – 1832 – (1.2)
    Amberlyn Johansson – kristina bazan – Chaser – Thrishanakru – (1.2)
    Stella Argentum – Taylor Marie Hill – – Karmahitsyou – (1.3)

    Ravenclaw
    Gwendolyn Artemisa Banes – freya tingley – - – Saralonde – (1.3)
    Wick Wylde – Landon Liboiron – Positie – DreamerN – (1.3)
    Raúl Corbeau – Daniel Sharman – Beater – Karmahitsyou – (1.4)
    Hufflepuff
    Chrysanthe Bennett – Jasmine Cephas-Jonesl – Prefect – Punzie – (1.3)
    Felix Cooper – Erin Mommsen – Chaser – Necessity – (1.2)
    Beau Jameson Zeller – Niclas Gillis – -r – Aglionby – (1.3)




    Regels
    ● De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ● Alleen ik (Punzie) opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven
    ● Je schrijft minimaal 200 woorden per post
    ● Je reservering blijft drie dagen staan
          Je rol hoeft dan nog niet compleet te zijn, maar wel een begin
    ● Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ● Naamsveranderingen doorgeven
    ● Dames en Heren gelijk houden
    ● Afdelingen ook gelijk houden
    ● Je mag Personage's uit de boeken/films kiezen
    ● OC's kunnen geen familie zijn van al bestaande personage's

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 16:01 ]


    --

    Mt alvast (cat)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 22:15 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Mttt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    MT


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik zoek voor Felix wat relaties ^^ ik had zelf wat dingen bedacht, maar eigen suggesties mogen uiteraard altijd.

    Ik zoek:
    - iemand die hem potions bijles geeft
    - best friend
    - iemand met wie hij prankwars houdt (vriendschappelijk, dat ze elkaar proberen te overtroeven ofzo)
    - iemand die hij steeds extra kansen bleef geven (en de ander ook aan hem?) al hadden ze veel eerder moeten breken (vriendschappelijk of als stel) omdat ze uit elkaar groeiden of te veel problemen hadden, waardoor het nog steeds pijnlijk is om bij diegene in de buurt te zijn


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik zoek voor Felix wat relaties ^^ ik had zelf wat dingen bedacht, maar eigen suggesties mogen uiteraard altijd.

    Ik zoek:
    - iemand die hem potions bijles geeft
    - best friend
    - iemand met wie hij prankwars houdt (vriendschappelijk, dat ze elkaar proberen te overtroeven ofzo)
    - iemand die hij steeds extra kansen bleef geven (en de ander ook aan hem?) al hadden ze veel eerder moeten breken (vriendschappelijk of als stel) omdat ze uit elkaar groeiden of te veel problemen hadden, waardoor het nog steeds pijnlijk is om bij diegene in de buurt te zijn


    Amberlyn kan hem wel potion bijles geven. Misschien dat ze dat moet doen van Snape aangezien zij als niet echt graag in de buurt komt van Hufflepuff's en al helemaal niet bij muggleborns?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Trishanakru schreef:
    (...)

    Amberlyn kan hem wel potion bijles geven. Misschien dat ze dat moet doen van Snape aangezien zij als niet echt graag in de buurt komt van Hufflepuff's en al helemaal niet bij muggleborns?

    Is goed!
    Gedwongen bijles/tijd samen moeten besteden is altijd leuk :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Ik zoek voor Felix wat relaties ^^ ik had zelf wat dingen bedacht, maar eigen suggesties mogen uiteraard altijd.

    Ik zoek:
    - iemand die hem potions bijles geeft
    - best friend
    - iemand met wie hij prankwars houdt (vriendschappelijk, dat ze elkaar proberen te overtroeven ofzo)
    - iemand die hij steeds extra kansen bleef geven (en de ander ook aan hem?) al hadden ze veel eerder moeten breken (vriendschappelijk of als stel) omdat ze uit elkaar groeiden of te veel problemen hadden, waardoor het nog steeds pijnlijk is om bij diegene in de buurt te zijn


    Misschien.Chrysanthe als best friend? Tenzij liever andere afdeling hebt


    --

    MT

    Punzie schreef:
    (...)

    Misschien.Chrysanthe als best friend? Tenzij liever andere afdeling hebt

    Prima! Mij maken de houses niet echt uit. Zelfde house lijkt zelfs nog wel waarschijnlijker haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hi everyone, Beau is af en staat hier. Ik maak later even een lijstje met wat ik zoek qua relaties maar ik sta voor vrijwel alles open (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 15:16 ]


    “Forgive me, for all the things I did but mostly for the ones that I did not.”

    Stella      Sombre      Argentum

    ____________________________________________________


    Ik ben nog bezig met mijn rol maar dit is even alvast voor relatie's! Mijn karakter heet Stella Sombre Argentum, ze zit in de Slytherin house in dit is haar karakter.

    » intelligent » Stella is ontzettend slim, ze leert snel en heeft snel dingen door. Ze is erg goed in formule's onthouden, en lijstjes met ingrediënten, hierdoor is ze heel erg goed met potions.

    » arrogant » Stella weet zeker hoe ze van zich af moet bijten. Ze is een pureblood, het is er een beetje met de paplepel ingegoten dat ze beter is dan anderen. Beter dan halfbloods en mudbloods in ieder geval. En al helemaal beter dan muggles.

    » schijnheilig » Stella doet zich voor als een lief meisje, meestal, zo ziet ze er dan ook uit, maar eigenlijk is het een kreng. Stella kan heel vals zijn en is niet bang om spreuken uit te delen als ze zich aan iemand irriteert.

    » perfectionistisch » Stella is ontzettend perfectionistisch, ze wilt alles tot in de puntjes goed verwerkt hebben. Tenzij het neer komt op haar kamer, die is bijna altijd een troep.

    » flirterig » Stella houdt er van om leuk te flirten met jongens, ze houdt van aandacht en ze vindt het niet erg om daar soms een klein beetje om te vragen. Ze vindt het leuk om jongens gek te maken met leuke kleding of uitdagende blikken.

    ____________________________________________________


    Als iemand op basis van haar karakter al ideeën heeft voor vriendschappen etc! Laat het maar weten (:

    Ik post morgen haar hele profiel in de rollentopic.


    - thank you for existing -

    Necessity schreef:
    Ik zoek voor Felix wat relaties ^^ ik had zelf wat dingen bedacht, maar eigen suggesties mogen uiteraard altijd.

    Ik zoek:
    - iemand die hem potions bijles geeft
    - best friend
    - iemand met wie hij prankwars houdt (vriendschappelijk, dat ze elkaar proberen te overtroeven ofzo)
    - iemand die hij steeds extra kansen bleef geven (en de ander ook aan hem?) al hadden ze veel eerder moeten breken (vriendschappelijk of als stel) omdat ze uit elkaar groeiden of te veel problemen hadden, waardoor het nog steeds pijnlijk is om bij diegene in de buurt te zijn


    Mijn karakter is erg goed met potions omdat ze de ingrediënten en formule's makkelijk onthoud. Ze zou je bijles kunnen geven, maar het kan zijn dat ze zich gaat irriteren als het te lang duurt. Ze doet erg haar best met mensen helpen, als ze maar luisteren en er ook daadwerkelijk van leren.

    Ik heb haar volledige karakter nog niet in de rollentopic staan, maar een korte met haar karakter en uiterlijk in het praattopic.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 22:44 ]


    - thank you for existing -

    karmahitsyou schreef:

    Stella      Sombre      Argentum

    ____________________________________________________


    Ik ben nog bezig met mijn rol maar dit is even alvast voor relatie's! Mijn karakter heet Stella Sombre Argentum, ze zit in de Slytherin house in dit is haar karakter.

    » intelligent » Stella is ontzettend slim, ze leert snel en heeft snel dingen door. Ze is erg goed in formule's onthouden, en lijstjes met ingrediënten, hierdoor is ze heel erg goed met potions.

    » arrogant » Stella weet zeker hoe ze van zich af moet bijten. Ze is een pureblood, het is er een beetje met de paplepel ingegoten dat ze beter is dan anderen. Beter dan halfbloods en mudbloods in ieder geval. En al helemaal beter dan muggles.

    » schijnheilig » Stella doet zich voor als een lief meisje, meestal, zo ziet ze er dan ook uit, maar eigenlijk is het een kreng. Stella kan heel vals zijn en is niet bang om spreuken uit te delen als ze zich aan iemand irriteert.

    » perfectionistisch » Stella is ontzettend perfectionistisch, ze wilt alles tot in de puntjes goed verwerkt hebben. Tenzij het neer komt op haar kamer, die is bijna altijd een troep.

    » flirterig » Stella houdt er van om leuk te flirten met jongens, ze houdt van aandacht en ze vindt het niet erg om daar soms een klein beetje om te vragen. Ze vindt het leuk om jongens gek te maken met leuke kleding of uitdagende blikken.

    ____________________________________________________


    Als iemand op basis van haar karakter al ideeën heeft voor vriendschappen etc! Laat het maar weten (:

    Ik post morgen haar hele profiel in de rollentopic.



    Oke sowieso kunnen Chryssa en Stella het totaal niet vinden


    --

    Necessity schreef:
    (...)
    Prima! Mij maken de houses niet echt uit. Zelfde house lijkt zelfs nog wel waarschijnlijker haha.


    Yaay!


    --