• Hi guys!

    Ik moet dus echt weer hoognodig naar de kapper. De punten van mijn haren zijn echt dood en het voelt gewoon niet meer fijn aan.
    Nu ben ik dus een beetje aan het twijfelen of ik alleen de puntjes laat bijknippen, zoals ik gewoonlijk doe. Of dat ik een rechte pony zou nemen..
    Ik weet dat ik dat vroeger -echt vroéger, toen ik een jaar of 6 was- wel had en dat dat toen wel leuk was. Maar nu, idk..
    Ik heb namelijk krullend haar, en ik ben bang dat als ik een pony neem, het dan gaat krullen en dat het er dan niet uit ziet. Dan zou ik elke dag mijn pony moeten stijlen. Een aantal jaar geleden had ik namelijk een schuine pony laten knippen, die moest ik dus elke dag stijlen, omdat het er krullend niet leuk uit zag :')

    Ik heb aanstaande woensdag mijn afspraak staan.
    Dus nu de vraag aan jullie. Denken jullie dat een rechte pony mij zou staan?
    En natuurlijk een foto, zodat jullie je er wat bij kunnen voorstellen ;p




    Edit:
    Ik ben naar de kapper geweest, en heb toch niet gekozen voor een pony.
    Ik heb gewoon de puntjes wat laten bijknippen c:

    [ bericht aangepast op 4 mei 2017 - 22:38 ]


    Inspiration can hit you any time

    Pff ik heb geen idee hoe dat met krullend haar werkt. Maar ik vind je haar zoals op de foto in ieder geval al super mooi!!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    owkay... jij bent best wel behoorlijk pretty ^^ <3
    Ik weet niet of een pony werkt met krullend haar?? Of ga je m dan ook elke dag stylen?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik vind je haar zoals het nu is ook heel leuk!
    Meestal doet een rechte pony wat 'kinderlijk' aan, maar dat is een kwestie van hoe je er naar kijkt. Je zou aan je kapper kunnen vragen of je pony dan gaat krullen, dat weet hij/zij waarschijnlijk wel.
    Maar je moet vooral doen waar jij je het best bij voelt! (:

    Je bent zo al heel erg prachtig, Ambiebambi (:
    Ik heb geen idee hoe dat zou zijn bij krullend haar, maar misschien gewoon even advies vragen aan je kapper zelf? Die kan beter antwoorden op die vraag.


    16 - 09 - '17

    Dankjewel ladies c:
    Ik leef al bijna 23 jaar met krullend haar, en toch weet ik eigenlijk niet hoe een pony zou werken bij dit type haar haha xd
    Ik ga inderdaad sowieso advies vragen aan de kapper. En nja, als ik er niet gerust op ben, dan houd ik me gewoon bij het oude vertrouwde ;p

    En dankjewel Irma en Sylvie voor het lieve compliment c:


    Inspiration can hit you any time

    Volgens mij zijn er ook speciale krullenkappers. Wel iets prijziger maar denk ik perfwct voor jouw haar. Zou sowieso de kapper om advies vragen. Overigens wel echt mooi haar!


    The truth is out there.

    Ik denk dat je best kans hebt ja dat je pony dan ook gaat krullen.
    Ik had vroeger ook een pony en heb redelijke slag in mijn haar en mijn pony krulde altijd een beetje. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil even beginnen met het feit dat je echt super pretty bent ^.^

    Pony's kunnen nogal een eigen wil hebben, zeker met krullend haar. Het hangt echt af van het moment ook, het kan heel mooi zitten en de volgende dag een drama zijn. Ik zou even je kapper om hulp vragen, die zou wel moeten weten of het leuk wordt of niet.
    Krullend haar kan nogal onvoorspelbaar zijn. >.<

    xx

    Wat een mooie foto met een mooie dame er op!

    Ik denk dat je pony dan wel gaat krullen als je van nature krullend haar hebt. Je kapper om advies vragen is altijd verstandig, die hebben er toch iets meer verstand van.


    Physics is awesome

    Ten eerste, ik vind je haar zo ontzettend mooi zeg! Ik heb stijl haar maar krullend/golvend leek mij altijd al mooi.
    Ten tweede, ik denk dat je haar niet gaat krullen, als je een redelijke korte pony neemt. Kort haar krult minder dan lang haar. Maarja, ik heb zelf geen idee natuurlijk.

    Probeer het! Een docent van me heeft ook krullend haar en besloot toch een pony te nemen, bij een speciale krullenkapper. Meeste kappers hadden het haar namelijk afgeraden, maar die wilde het wel doen. En het staat haar echt vet goed! Probeer het, zou ik zeggen. Het groeit vanzelf uit.


    Tijd voor koffie.

    Dankjulliewel voor jullie reacties c:
    Grappig dat iedereen mijn haar zo gewoon leuk vind c:


    Inspiration can hit you any time

    Woah, je ziet er echt damn mooi uit. Maar zoals wat de meesten hier al zeggen: je haar nu ziet er ook al leuk uit.
    Je kan een pony, als je dat echt wilt, gewoon proberen, maar als ik het op de foto baseer, zou ik het niet doen. Dat is dan weer mijn mening tho.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thanks Mirinae(:

    Wat vind iedereen me maar pretty c:


    Inspiration can hit you any time

    Heb je het gedaan of niet? Ik ben wel benieuwd eigenlijk


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.