• Gezocht en gevraagd op Quizlet!

    Omdat ik zelf veel aan cosplay doe en daar nog wel eens dingen voor nodig heb, maar ik ook vaak andere dingen zoek of kwijt wil, leek dit me wel interessant om te openen: een soort mini ruilhandel/marktplaatsje op Quizlet. Het idee is simpel: wil je iets kwijt? Plaats dan een omschrijving/foto hier. Zoek je iets? Dan doe je hetzelfde en dan is het maar hopen dat andere Quizzers weten waar je het kan krijgen/of dat zij het misschien hebben. Het lijkt me leuk om het wel een soort van ruilhandel te maken, dus niet al te veel met "hier wil ik zo en zoveel voor". Het liefst gaat het om dingen die je niet meer nodig hebt en gewoon weg geeft, maar als je er echt iets voor wil vragen, dan is dat natuurlijk helemaal aan jezelf. Als het goed is, is dit ook gewoon toegestaan om te doen. Dus uhm brand maar los.

          • Dumblydore is op zoek naar uggs achtige schoenen voor een cosplay.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2017 - 21:11 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat een leuk idee! Ik doe niet aan cosplay, maar ik flikker wel heul vaak dingen weg, dus wie weet komt er nog eens iets van pas, haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dit is echt een goed idee! Ik heb zelf niet echt wat nodig maar dit topic is wel heel handig voor andere mensen.

    Daedric schreef:
    Wat een leuk idee! Ik doe niet aan cosplay, maar ik flikker wel heul vaak dingen weg, dus wie weet komt er nog eens iets van pas, haha


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb nog zwarte nep uggs die op het punt staan weggegooid te worden. Zoek je zwart of niet?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik heb nog zwarte nep uggs die op het punt staan weggegooid te worden. Zoek je zwart of niet?

    Maakt niet zoveel uit, het liefst donkerbruin, maar zwart kan ook wel. Ik kan ze altijd schilderen of whatever.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Daedric schreef:
    Wat een leuk idee! Ik doe niet aan cosplay, maar ik flikker wel heul vaak dingen weg, dus wie weet komt er nog eens iets van pas, haha


    26 - 02 - '16

    Ah wat fijn! Als mede-cosplayer is dit echt een leuk en handig idee! Even een MT.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    MT!


    The sun will rise and we will try again.