• Hallo Q!

    Ik weet dat ik niet erg vaak post ik ben een beetje de stille stem op de achtergrond, maar ik wilde toch even een topic maken voor morgen.
    Ik moet morgen namelijk afrijden voor mijn autorijbewijs, na een hele lange tijd moeite gehad te hebben met de theorie, té veel geleerd waardoor er niks meer bij kwam, heb ik mijn theorie ein-de-lijk op 29 januari gehaald. En nu is het morgen voor mij tijd om te kijken of het nu ook in één keer gaat lukken om mijn rijbewijs te halen.

    Met mijn theorie was ik heel zenuwachtig maar nu heb ik al de hele tijd het gevoel alsof er morgen niks speciaals aan de hand is. Geen zenuwen, niet wakker liggen maar ook alsof het een normale les is. Ik ben morgen om kwart voor 11 aan de beurt en daarna is het afwachten of ik terugkom en eindelijk de weg op kan en mág.

    Dus nu even voor de Quizletters die al hun rijbewijs hebben hoe ging jullie eerste keer rijexamen en hoelang deden jullie er eigenlijk over? Ik ben best benieuwd!

    Liefs Kamerling.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik was superzenuwachtig en reed daardoor de eerste keer te voorzichtig. Daardoor was ik niet geslaagd. Ik heb er dus twee keer over gedaan.


    oi, suzy

    Succes! Ik hoop dat je het haalt!
    Gewoon rustig blijven, dan gaat het het best. Niet te veel nadenken over je fouten, maar gewoon doorgaan. Je bent niet meteen geslaagd als je iets fout doet, zelfs niet als je een ingreep krijgt.

    Ik heb mijn theorie en praktijk allebei de eerste keer gehaald. Voor mijn theorie was ik zenuwachtiger dan voor mijn praktijk. :')

    Whooo! Spannend! Inderdaad, vooral rustig blijven. En zorg ervoor dat je goed kijkt en laat zíen dat je kijkt. Doe dat dus niet alleen met je ogen maar beweeg je hoofd ook (naar binnenspiegel, naar buitenspiegel en over je schouder). Daar waren ze bij mij erg streng op.
    Voor mijn theorie ben ik 1 keer gezakt (1 fout teveel D:) en mijn praktijk heb ik in 1 keer gehaald.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Veel geluk morgen! Probeer idd niet veel te stressen, gewoon jezelf zijn en een leuk ritje er van maken. Hard op denken heeft vooral bij mij geholpen op momenten waarbij iemand van rechts niet ging, iedereen 80 reed op een 50 weg etc etc.
    Ik heb zelf mijn theorie en praktijk in 1 keer gehaald. Heb er alleen 1 jaar en 11 maanden over gedaan. Theorie had ik vorig jaar mei al gehaald en praktijk vorige maand. Ging erg goed. Ben dan wel zo iemand die het liever in een keer haalt, dus ik heb eerst veel getrained voordat ik ging afrijden.


    Shoganai i ne~

    Daedric schreef:
    Whooo! Spannend! Inderdaad, vooral rustig blijven. En zorg ervoor dat je goed kijkt en laat zíen dat je kijkt. Doe dat dus niet alleen met je ogen maar beweeg je hoofd ook (naar binnenspiegel, naar buitenspiegel en over je schouder). Daar waren ze bij mij erg streng op.
    Voor mijn theorie ben ik 1 keer gezakt (1 fout teveel D:) en mijn praktijk heb ik in 1 keer gehaald.

    Mijn rijinstructrice heeft mij een kijktechniek aangeleerd, dus met een naam dan kijk je in de binnenspiegel. En dan ga je 22 Buitenspiegel en 23 over je schouder haha. Dat je zeker weet dat je goed kijkt.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Aaah zo spannend! Succes!
    Ik ben in een keer geslaagd voor m'n praktijk en het duurde nog geen half uurtje. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you



    HEEL VEEL



    SUCCES



    HET GAAT



    JE



    LUKKEN


    Tijd voor koffie.

    Edgy schreef:



    HEEL VEEL



    SUCCES



    HET GAAT



    JE



    LUKKEN




    10/10


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)


    10/10



    Tijd voor koffie.

    Heel veel succes.
    Mijn eerste rijexamen ging helaas niet zo heel goed. Door de zenuwen ging ik echt domme fouten maken. Ik heb er dus twee keer overgedaan.

    Succes! Rustig blijven is erg belangrijk en zoals iemand al zei, gewoon doorgaan en niet te hard stressen als je een fout of zelfs een ingreep hebt. Je kan alsnog slagen, ik ben daar het levende bewijs van :')

    Ik heb er toen wel behoorlijk lang over gedaan en heb 5 instructeurs gehad, maar ik heb mn examen uiteindelijk wel in één keer gehaald ^^.


    Stenenlikker

    Ludeon schreef:
    Succes! Rustig blijven is erg belangrijk en zoals iemand al zei, gewoon doorgaan en niet te hard stressen als je een fout of zelfs een ingreep hebt. Je kan alsnog slagen, ik ben daar het levende bewijs van :')

    Ik heb er toen wel behoorlijk lang over gedaan en heb 5 instructeurs gehad, maar ik heb mn examen uiteindelijk wel in één keer gehaald ^^.


    Troost je ik heb er drie gehad en twee rijscholen, de 1e was helemaal niet fijn, tweede heerlijk alleen door ziekte ivm mijn vader even gestopt en toen krijg mijn instructrice een auto ongeluk en is ze gestopt.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Succes! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mijn zusje moet toevallig ook morgen op. Heel veel succes!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik was super nerveus. Tijdens het rijden dacht ik dat het echt niet goed ging wat dus wel was. Mijn examinator zat gewoon gezellig met ons te kletsen en de muziek stond zachtjes aan dus ik vond dat fijn. Daarbij was het rustig op de weg en moest ik langs bekende wegen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan