• Dit topic komt voor ons in Nederland iets te vroeg, maar de jarige zelf zit in Griekenland en daar is het een heel uur tijdverschil, want betekent dat ze dus al jarig is! En dat ik te laat ben met het topic activeren omdat ik het tijdsverschil vergat oeps
    VAN HARTE GEFELICITEERD, SAM!


    Hoooooooooi Sam!(lol)
    Van Harte gefeliciteed met je
    VERJAARDAG(yeah)
    Al 16 jaartjes oud! ( tenminste,,, volgens Ilse, maar Ilse is niet zo extreem slim, dus verklaren we deze bron ongeldig(dus misschien gefeliciteerd met je 17e verjaardag!, of je 14e?? wie zal het zeggen??!)
    In elk geval mag je de 16-jarigen club gewoon joinen) (hoera)
    Aangezien ik geen idee heb waar je woont en wat je leuk vind heb ik een heeeeel goed verjaardagskado bedacht.......:O

    (drumrollllll pleasse) xD

    JE MAG ......................(spanningopbouwendetussenhaakjes(enpuntjesnaastdehaakjes).)......................................Zen OF Axel voor één dagje claimen (huil)(huil)(huil)
    (ÉÉN DAG EN NIET MEER DUS) zonder dat ik er ook maar aan denk dat het oneerlijk is ofzo, of dat ik met dit gezicht ( (duivel) ) via Ilse haar mobiel Zen of Axel probeer af te pakken of te claimen of hoe je het ook noemt?!

    IS DAT GEEN FEEST?!!! (yeah) anders weet ik het ook niet meer:|


    (typing) Maarehhh, ik hoop dat je een hele fijne verjaardag mag hebben en hopelijk kadootjes mag krijgen, en niet naar school hoeft doordat de school overstroomt(of overstroomd... I have no idea) (A) is ook al gebeurd dat niet maar I don't care(dance)

    HAPPY BIRTHDAY(flower)
    and a sweet sixteen(cool)

    BYEEEE~ groetjes van Cecile:P

    PS: als jij Ilse aan mystic messenger hebt geholpen ben je helemaal FANTASTIC (Y)


    ••• ••• •••

    Gefeliciteerd greetz Kyona

    ••• ••• •••

    Gefeliciteerd, want dat is wat een mens hoort te zeggen op deze dag.
    En iedereen is hier geweldig random bezig, maar ik word alleen maar random als het 's avonds ik en ik eigenlijk zou moeten slapen, dus dit zal echt heel saai zijn.
    Ondanks dat we niet meer zoveel praten als vroeger, sta je toch nog steeds als vriend op mijn profiel voor een reden.
    Samen met Ilse heb jij me deze fantastische wereld met compleet gestoorde mensen ingeleid en daarvoor kan ik je niet genoeg bedanken.
    Je bent een van de meest fantastische personen die op deze aarde rondloopt, en ik vermoed dat je alleen maar verder zal gaan op het heilige pad van randomness en gestoordheid, wat eigenlijk alleen maar een goed ding is.
    Ik heb wel één vraag.
    Wat ga je nu in hemelsnaam doen met het gedicht over 15 zijn op je profiel XD
    In ieder geval, gelukkige verjaardag, en moge je jezelf ziek eten met taart.

    Gideon

    ••• ••• •••

    Heay Sam, Luna, Chris, Val,
    Heel erg gefeliciteerd! Je bent voor mij nu nogal oud haha, ik voel me jong. Ikbenookjongmaarsshh
    Maar maakt niet uit, want voor jou betekent dit cadeaus, misschien wel een feestje, en een dag voor jou alleen ^^ Oké nee, niet dat je alleen zal zijn c: (Sorry voor mijn vreselijke humor)
    Geniet ervan, mijn berichtje is wat kort, maar toch is het hier hehe.

    Groetjes Ava

    ••• ••• •••

    Lieve Sam,

    Heppie Bursdeej Toe Yoe!



    Twee violen en een trommel en een fluit! Want Sam die is jarig en Hurley's vlinderdasje ziet er goed uit!



    Van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag! Ik hoop dat het een hele leuke, vrolijke, en mooie dag wordt!
    En dit is een mooie gelegenheid om je te vertellen, dat ik heel erg blij ben dat ik jou heb leren kennen, hier, op Quizlet. Je bent een superaardig persoon die ontzettend goed kan schrijven. Dus ik denk dat dat later wel goed moet komen.
    :')
    Ik hoop dat we nog lang contact blijven houden via deze mooie website.
    (K)
    Mette

    ••• ••• •••

    Lieve Sam, gefeliciteerd met je verjaardag yay🎉 het is altijd vet gezellig en sadisme enzo en ik ben nu eigenlijk wel een beetje bang voor de belofte die ik heb gemaakt dat Val alles mag doen als Aly doodgaat oeps. Nouja. Fijne verjaardag en niet veel taart eten en dan geef je die taart maar aan mij tyvm. Fijne verjaardag!🎉

    ••• ••• •••

    Happy birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ~ Sanne en Daphne

    ••• ••• •••

    Yoyoyo!
    Ja, ik ben hier toevallig ook weer #unexpected
    Maar in ieder geval, een Geluktastische Verjaardag!
    Ik zou een taart met heel veel hagelslag voor je bakken, het donuts laten regenen, de eenhoorns uit regenboogland oproepen, de grootste feestoeter ooit maken en ja, ik zou zelfs een beetje ZINGEN (Niet dat je dat zou willen) om er voor te zorgen dat dit een verjaardag wordt om nooit meer te vergeten!
    ... Maar, teleurstelling, dis-a-point-menttt, die godelijke krachten heb ik (nog) niet.
    Dus ik hoop dat een lief berichtje goed genoeg is. :')
    In ieder geval, Sam, je bent een lief, leuk en grappig meisje. Ookal praten we jammer genoeg niet zó veel tegen elkaar, toch sta ik altijd voor je klaar! Als er ooit iets is kan je op oom Christophe rekenen voor zijn wijze of minder wijze raad. Of zoiets. : P
    Ik hoop dat je hoe dan ook een superverjaardag zult hebben! : D

    Groetjes van oom Christophe

    ••• ••• •••

    HAPPY BIRTHDAY! YOU'RE A VERY COOL GIRL NOW!

    Oké, dat was random. Maar goed. Wow. Zestien. Ik voel me weer echt klein, helemaal geen reden toe, overigens. Maar goed, wow! JE WORDT ZO GROOT!

    Ik... kan geen normale verjaardagsberichten schrijven? Sorry :x

    Maar wat ik wil zeggen: hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, beeld je vooral de anime crush felicitaties in en erger je niet kapot aan dit irritante bericht. Gosh, ik ben echt verschrikkelijk de hoeveelheid felicitaties. Erger je al helemaal niet om de taart, maar dat was je waarschijnlijk toch al niet van plan om te doen.

    Oké. Wel, ik wilde eigenlijk een lijstje maken. Maar de laptop is een rotding, dus dat wilde niet zo lukken ik heb bewijs in de vorm van een filmpje. Ik heb het niet uitgesteld! maar ehh, ooit, misschien, doet hij het wel en dan stuur ik het een paar maanden te laat, goed?

    En over een onderwerp dat toch wel echt ter sprake moet komen: anime. Ik ga er dood onder. Ik krijg geen slaap. BEDANKT VOOR HET LICHT BRENGEN IN MIJN WERELD MET ANIME en de eh, doelgerichte motivatie. Nou ja, ik heb in ieder geval IE, Akatsuki no Yona, Charlotte en Another uitgezien duss, het heeft wel gewerkt. Enn, kijk anime voor de rest van je leven want zo heb ik jou (beter) leren kennen, ik weet dat ik een irritant kind ben en dat je daar waarschijnlijk mee zult instemmen maar ehh, dat doet er niet toe.

    You're awesome, echt, echt gefeliciteerd en ik hoop dat er nog meer verjaardagstopics en vage berichten aan te pas mogen komen.

    hugs,
    Mirthe

    ••• ••• •••

    Sam keek verontrust op, probeerde geen blik te schenken aan Ilse of Hak. Zenuwachtig keek ze op, in de hoop dat de twee een andere kant op zouden lopen dan de richting waarin Sam liep, maar ze bleven haar trouw volgen. Nerveuzer dan ze ooit was geweest, sloeg ze snel een zijstraatje in, waardoor ze misschien uit het zicht zou raken voor Hak of Ilse en ze zo kwijt zou kunnen raken, maar ook dat mislukte.
    Een heerlijke, Sams honger stillende geur drong Sams neus binnen. Versuft en haast gehypnotiseerd door de geur, niet beseffend wat ze deed, draaide ze zich om naar de plek waar de geur vandaan leek te komen. Wat ze daar aantrof das Haks gezicht. Hij zag er zo aantrekkelijk uit, zo heerlijk. Sam wilde haar tanden in hem zetten, letterlijk. Ze wilde zijn vlees aan stukken scheuren en genieten van elke millimeter huid, vlees, bloed die haar mond dan zouden vullen.
    Geleid door haar honger en meegesleurd door haar hevige verlangen naar vlees, verspreidde een zwarte kleur zich over haar oogwit, veranderen haar pupillen naar rood en voelde ze wat er gebeurde. Één enkel moment besefte ze zich dat ze op het punt stond om een jongen aan te vallen, een jongen die ze leuk vond, maar dat moment vervloog in de waanzin van haar enorme trek.
    Ze sprong op de jongen af, voelde een soort vleugels uit haar rug tevoorschijn komen en klemde zich vast aan Haks schouder, waarna ze haar tanden erin plantte.
    Ze zag vanuit haar ooghoek dat Ilse geschrokken terug deinsde en misselijk leek te worden van het tafereel.
    Al snel voelde Sam een hand op haar schouder die haar ruw van Hak af trok. Haar ogen vonden die van een jongen -haar stalker wist ze- zodra ze had gezocht naar de verstoorder van haar ontbijt.
    De stalker sprintte naar Sam toe, klemde met zijn tentakel en vleugel achtige dingen, Sam als een prooi vast in zijn lange, moordende vingers. Of zover het viel onder zijn vingers, want het leek op een soort moordwapen dat vast zat aan zijn lichaam.
    Spartelend probeerde Sam om los te komen, maar het lukte haar niet echt om er wat mee te bereiken en ze eindigde in de armen van de stalker.
    'Sam...' stamelde hij, hijgde hij haast, 'Je bent zo heerlijk. Ik wil je opeten, ik wil je vlees proeven, ik wil elk stuk van je verteren, ik wil je bloed oplikken.'
    Voordat Sam kon protesteren met een tegenaanval tegen deze aangekondigde, gruwelijke dood, zette de jongen zijn tanden in haar nek. Sam wist dat dit haar einde zou worden, immers had ze haar beschermer Hak daarnet voor een deel opgegeten.
    Maar ze was in ieder geval blij dat iemand zo van haar vlees kon genieten.

    --
    Liefs,
    Brechtje
    Buitengewoon waanzinnige Sam,
    Excuses voor dat verhaal, ik weet niet wat het moet voorstellen, behalve dat het een vage versie is van Tokyo Ghoul, want ik besloot daar een vage special over te schrijven om twaalf uur des nachts wat het verhaal nog fantastischer maakte natuurlijk. Hopelijk vergeef je me voor de vreemdheid en raarheid ervan.
    In ieder geval, je kunt geweldig schrijven, je bent zeer intelligent en wijs, zeer awesome en een leuke persoon tegen wie ik stiekem nog weleens (vaak oeps) opkijk.
    Dit bericht is niet zo uitgebreid, sorry daarvoor, maar het is gewoon dat ik al zoveel woorden voor je heb geschreven in zo een korte tijd, met alles erin wat ik wilde zeggen. Ik wil er óók voor jou zijn als je dat nodig hebt, ik geef ook om jou, ik wil je laten zien hoeveel moeite ik in jou, in jullie, jou en Ilse wil steken, ik wil je graag bedanken voor er voor me zijn, de antwoorden die je hebt gegeven en de hulp die je hebt aangeboden.
    Ik vind je prachtig zoals je bent, dus probeer ook zo te blijven, gewoon jezelf.
    En uiteraard, gefeliciteerd met je verjaardag!


    ••• ••• •••

    Lieve Sam,

    Ik moet eerlijk toegeven dat je verjaardag toch wat anders gaat dan ik vorig jaar bedacht had. Vorig jaar stuurde ik je een brief, terwijl we elkaar eigenlijk nog maar net kenden en we nog geen telefoonnummers hadden gewisseld of wat dan ook. Het was verschrikkelijk idioot en HET BESTE WAT ME OVERKOMEN IS.
    Jij bent de beste. Je bent een fantastische vriendin, de beste parabatai die ik me maar kan wensen. Ondanks alles, al het gedoe, hoop ik echt dat je nog een beetje plezier kan hebben in je verjaardag, want ik gun je de meest geweldige dag ooit. Maar zolang die nog niet is geweest hou je hem te goed. Inclusief de appeltaart, deal?
    Oh, wacht, nu vergeet ik dus bijna waar het om draait: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE ZESTIENDE VERJAARDAG!
    Ik ben zo verschrikkelijk blij dat ik jou heb leren kennen, weet je dat? Ik weet het niet, maar ik wil het je in elk geval duidelijk zeggen nu, want je betekent echt heel veel voor mij.
    ‘’Whither thou goest, I will go;
    where thou diest, I will die
    and there will I be buried.
    The Angel do so to me, and more also,
    if aught but death past thee and me.’’
    Dat zijn de woorden van de Parabatai eed, die ik nog nooit naar je gestuurd had, dus bij deze wel. Het is ook echt zo, denk ik. Zo belangrijk ben je voor me.
    Je bent de allerbeste parabatai, bondgenoot, co-auteur, Hartendief, Bosjesman en vriendin die ik me maar kan wensen en meer. Op één of andere manier is het makkelijker om een brief te schrijven, persoonlijker, ofzo. Ik zou willen dat ik een brief had kunnen schrijven, en ik zou willen dat ik je een knuffel zou kunnen geven. Maar ik hoop dat al deze berichten je toch een heel klein beetje kunnen opvrolijken, want dat gun ik je zo. Alle dingen die ik verder nog bedacht had, komen later wel, maar daar ben ik niet helemaal aan toegekomen, ugh. Maar geen zorgen, het komt wel. Hopelijk heb je overdag goede wifi, of goed genoeg, want dan bellen we, oké? Gefeliciteerd, Sams!

    Een hele dikke knuffel van je parabatai, Bosjesman/Hartendief/bondgenoot en vriendin, Ilse.

    ••• ••• •••








    [ bericht aangepast op 13 mei 2017 - 12:56 ]


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Wat een lief topic. Gefeliciteerd!


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd meis ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Nogmaals gefeliciteerd!


    obsessive rage

    Gefeliciteerd


    NETFLIXER 4 LIFE

    Ik vroeg me al af of mijn laptop spacecake had gegeten. Wauw, gaaf en vrolijk topic jongens! :W

    Gefeliciteerd Sam!
    Enjoy your sweet sixteen where you can't drink can't drive can't do anything but everyone this 16 is da bomb!

    G E F E L I C I T E E R D !!!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    en waarom heeft ene Ilse mij geen bericht laten schrijven? :c

    Gefeliciteerd Sam! *O*


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Awh, jullie zijn allemaal zo lief en fantastisch en oh gosh... (en ik ben hier heel heel slecht in, vergeef me)

    Ilse, je bent de beste parabatai die ik me kan wensen en je bent fantastisch en geweldig en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar je bent een schat (K)

    Cecile, ik hoop dat Ilse je niet teveel gepushed heeft om hier een berichtje achter te laten, maar ik vind het in ieder geval heel lief van je. Also, Ilse is mijn parabatai, ze zal wel weten hoe oud ik word :') Maar goed, zoals je weet ben ik een evaluatie yandere en dus claim ik ze allebei, en dat mag ik omdat ik jarig ben, BAM. In ieder geval, dankjewel (K)

    *leest 'Chris'* *starts crying*
    Ava, heel erg bedankt voor je lieve berichtje (K) en ik hou van je humor, dus óf jen hebt wel goede humor, óf we snappen allebei gewoon niet wat grappig is xD Je bent een schat!

    N'awh, Mette, dat is echt lief, bedankt. En yay, INAZUMA ELEVEN GIFS (yeah) (K)

    Er staat geen naam bij (well done Ilse *facepalm*), maar ik kan uit de tekst wel opmaken om wie het hier gaat xD
    Stella, ik heb tot nu toe nog geen taart gehad dus well je mag een stukje hebben maar ik denk dat het naar lucht smaakt xD En ja, wees maar bang voor die belofte :Y) Heel erg bedankt voor je lieve berichtje (K)

    Sanne en Daphne, THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jemig wat een hoop uitroeptekens

    Chris, ik hoop dat je die goddelijke krachten krijgt (lol) Maar het lieve berichtje is net zo prettig om te krijgen (K) (En mocht je het ooit donuts laten regenen, ik hou vooral van die gesuikerde xD)
    Wacht. Oom Christophe?! Jeetje, ik moet echt meer met mijn ouders gaan praten... xD

    Mirthe, lieve schat, first of all, ik was altijd al cool *hairflip* En je moet vooral anime blijven kijken, ik heb nog wel een lijstje voor je, die je kan afwerken terwijl je je lijstje voor mij maakt :Y) Heel erg bedankt voor je lieve berichtje, je bent een schat (K)

    Awh, Brechtje, dat is echt heel heel heel erg lief en ook heel heel heel erg eng op een verontrustende manier, ik ga hier nachtmerries over krijgen :| xD Maar awh... Brechtje... Je bent echt fantastisch en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen dus (K)

    Ilse... damn it, ik zou zo veel willen zeggen maar geen enkele taal op de wereld bevat de juiste woorden, dus weet gewoon dat ik van je hou, mijn liefste parabatai en vriendin voor altijd.
    Volgens mij heb ik je die tekst al wel ooit gestuurd, ik was het in ieder geval van plan, maar als ik het niet gedaan heb, dan doe ik het nu.
    Whither thou goest, I will go;
    where thou diest, I will die
    and there will I be buried.
    The Angel do so to me, and more also,
    if aught but death past thee and me.
    Je bent de beste, en ik hou van je, vergeet dat nooit.

    En heel erg bedankt, iedereen, voor alle felicitaties (K)


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.

    Gideon, awh, lief dat je aan me denkt, ondanks dat je ziek was (K) Ik hoop dat Ilse je niet al te erg gepushed heeft xD Je bent wel echt heel lief, dankjewel. Oh ja... dat liedje... Ik moet een nieuwe zoeken, nee ik aan xD
    Dat ziek eten aan taart, dat heb ik gedaan. Letterlijk. Als in, ik at zo veel dat ik moest overgeven. Oeps xD
    Heel erg bedankt (yeah)


    Mati en sheva yelu. This action will have no echo.