• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 mei 2017 - 21:05 ]


    Caution first, always.

    How much do I actually mean to you? Or well... how little? :/


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Karma, can you please leave me alone rn. I get it. Ffs I get it and it ain't funny anymore.


    She's imperfect but she tries

    Het is zo een dag waarop alles en iedereen mij irriteert. (bat)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2017 - 9:45 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn leraar verwart me zo erg he, jezus christus.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gatverdamme wat een nare droom was dat : (


    At the end we're all cursed

    Ik ben op tijd gaat douchen, want nu doet het water het opeens niet meer... Ik vermoed dat ze weer een waterleiding geraakt hebben daar op die bouwplaats.

    Update: niemand in de flat heeft water. Das een geruststelling, want dan ligt het iig niet aan ons :'D

    [ bericht aangepast op 16 mei 2017 - 10:03 ]


    Stenenlikker

    Yash! Herbarium is eindelijk klaar! (flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugggghh ._. Waarom kan ik niet gewoon vrienden hebben die mij niet aan de kant schuiven als er anderen, die blijkbaar beter dan ik, zijn...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het moment dat je een crush op een jongen ontwikkeld in een winkel, enkel omdat hij een cello op zijn rug heeft hangen. Oh god.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien verdien ik gewoon niet beter dan dit.. Misschien is een gelukkig leven niet voor mij weggelegd.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En we gaan weer studeren voor een uur of 8, yay. (fish)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben stiekem wel heel benieuwd wat hij voor me heeft besteld. I can't wait tot het pakketje er is. D:


    The truth is out there.

    Morgenavond kan maar beter snel komen, want ik word een beetje gek van de keuze tussen alles op mijn telefoon doen of mijn telefoon als hotspot gebruiken en mijn laptop om onduidelijke redenen die niet te achterhalen vallen binnen enkele seconden de twintig mb hotspotlimiet zien bereiken, nog voordat ik een enkele pagina heb kunnen laden, waarop ik de verbinding weer opnieuw mag instellen en hopen dat mijn laptop dit keer geen dorst heeft.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    She's imperfect but she tries

    Ik wil dat de pijn weggaat pls


    Caution first, always.