• AMERICAN HONEY



    American honey • an all-American gorgeous girl. This girl could be from your past, present or future. She is your average everyday, girl next door, sweetheart from small town USA.

    We kennen natuurlijk allemaal Amerika, het land van het geluk, de rijkdom, the American Dream. Het land dat je zo vaak hebt gezien in films, the glitter and the glamour. Echter zit er ook een andere kant aan dit land. Niet alles is zoals in de films, alles behalve zelfs: ontzettend veel mensen leven in bittere armoede.

    In dit RPG volgen we een groep jongeren, die door het land trekt in een busje en van deur tot deur gaat om tijdschriftabonnementen te verkopen. Een vrij louche business. Al deze jongeren zijn van huis weggelopen om voor zichzelf een beter bestaan op te kunnen bouwen, omdat hun ouders hen geen goede toekomst konden bieden. Voor hen is deze groep hun nieuwe familie.
    “...get caught up in a whirlwind of hard partying, law bending and young love, while criss-crossing the Midwest with a band of misfits…”


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ja mijn karakter wil wel iets, maaar weet niet of dat d bedoeling is


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Mai is af en zoekt relaties!


    That is a perfect copy of reality.

    Charro is er pas erg kort, dus ik weet niet wat voor relaties hij zal hebben


    Bowties were never Cooler

    Gaat alles goed met de rollen? ^^ Wanneer zou het speeltopic openen voor jullie van pas komen?

    Voor Mo zoek ik nog eventuele relaties:
    • Mensen die ze binnengehaald heeft
    • Andere ideeën


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Voor Jax zoek ik ook vooral mensen die hij heeft binnengehaald en voor de rest sta ik voor alles open (:


    I just caught the wave in your eyes

    Mijn lijst voor neri staat op de vorige pagina.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    McGonygall schreef:
    Voor Jax zoek ik ook vooral mensen die hij heeft binnengehaald en voor de rest sta ik voor alles open (:


    Ik heb hiervoor sowieso Hylla :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    hallooo Nilse staat ook open voor een heleboel ook al is ze nog niet helemaal af!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Charro is voor nu af.


    Bowties were never Cooler