• De avonturen van Gele Mats.


    "Family don’t end in blood”

    Larracuente schreef:
    (...)

    WA ZEGGIE NOU. Same though, want Kol is er ook al niet. tfoe.


    Elijah is de real bae. :c
    En aangezien Camille en Davina ook al weg zijn, blijft er niet veel leuks over, want Hayley's rol word dan alleen maar groter en dat is huilen lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maar oké. Buiten dat, ik zei dus net dat ik drinken ging pakken. Toen zei Rick, pak voor mij ook Red Bull.

    HET IS BEST WEL ernstig dat hij er gelijk vanuit gaat dat ik energy ga pakken. Het was ook waar, maar alsnog, HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Purcell schreef:
    (...)

    Elijah is de real bae. :c
    En aangezien Camille en Davina ook al weg zijn, blijft er niet veel leuks over, want Hayley's rol word dan alleen maar groter en dat is huilen lol.


    True maar Freya en Klaus zijn er nog en Hope (wbw) en Rebekah zou volgens mij weer bij de main cast komen but i'm not sure


    "Family don’t end in blood”

    Nog een spoiler tho

    In de promo van 4x10 zag je dat ze gingen proberen Elijah terug te brengen of zo dus er is nog hoop oef


    "Family don’t end in blood”

    Purcell schreef:
    Maar oké. Buiten dat, ik zei dus net dat ik drinken ging pakken. Toen zei Rick, pak voor mij ook Red Bull.

    HET IS BEST WEL ernstig dat hij er gelijk vanuit gaat dat ik energy ga pakken. Het was ook waar, maar alsnog, HAHAHAHA.


    HAHAHAHAHA


    "Family don’t end in blood”

    JONGENS I'M CRYING. Ik ging dus The Flash opzoeken bc blijkbaar zit Wentworth Miller daar in, maar hij zit ook in Legends of Tomorrow MAAR DAAR ZIT OOK DOMINIC PURCELL IN AKA SPELEN ZE WEER SAMEN IN EEN SERIE.

    Stiekem wil ik dat nu kijken bc of hun, al zijn de rollen niet super groot. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ravin schreef:
    (...)

    True maar Freya en Klaus zijn er nog en Hope (wbw) en Rebekah zou volgens mij weer bij de main cast komen but i'm not sure


    True, maar alsnog idk. Elijah was echt vanaf het begin m'n bae. Rebekah vond ik altijd kut tbh HAHAHAHA.
    Tot ik TVD ging kijken, toen kon ik haar waarderen. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ravin schreef:
    Nog een spoiler tho
    In de promo van 4x10 zag je dat ze gingen proberen Elijah terug te brengen of zo dus er is nog hoop oef


    Ja ik hoop ook dat het lukt bc anders crying for life tbh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wejow ik keek net een ouat filmpje op yt en toen zag ik ineens SEBASTIAN ROCHÉ ik wist niet een dat hij erin voorkwam omg. (Was minirol tho but still)


    "Family don’t end in blood”

    Purcell schreef:
    (...)

    Ja ik hoop ook dat het lukt bc anders crying for life tbh.


    Same tho


    "Family don’t end in blood”

    Ravin schreef:
    Wejow ik keek net een ouat filmpje op yt en toen zag ik ineens SEBASTIAN ROCHÉ ik wist niet een dat hij erin voorkwam omg. (Was minirol tho but still)


    Ik voel wel dat je dat in caps doet tbh. ZO BAE THO *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat wel echt klojo is, de next episode van TO komt pas over twee weken, dus dan moeten we verdomme twee weken wachten met Elijah. :/


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb zo iets op tumblr gelezen en nu ben ik meer sad HAHAHHA BYE.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga zo even pokemons vangen en dan.. ga ik brainstormen voor onze nieuwe story Pieks.
    OH en ik moet schrijven voor RS.
    OH EN zijn mijn nieuwe imagines leuk, ze voelen ze.. gerushed.


    Danmarks Dynamite.

    Larracuente schreef:
    Ik ga zo even pokemons vangen en dan.. ga ik brainstormen voor onze nieuwe story Pieks.
    OH en ik moet schrijven voor RS.
    OH EN zijn mijn nieuwe imagines leuk, ze voelen ze.. gerushed.


    Welke nieuwe story :O
    En yash ze zijn bae (as always tbh)


    "Family don’t end in blood”