• Hoi hoi!

    Een vriendin van mij heeft een kaart voor mijn boek gemaakt.
    Helaas staat er één naam op de verkeerde plaats. Ik ben dus op zoek naar iemand die de naam zou kunnen verplaatsen.

    Het bestand is een PDF, dus ik vraag me allereerst af of dat überhaupt geopend kan worden in Photoshop (of in een ander programma).
    Mocht iemand denken mij te kunnen helpen, laat dan even je mailadres weten dan mail ik het bestand naar je toe.

    Ik hoop echt heel erg dat iemand zou kunnen helpen!

    Voor een indruk: ik wil de term in de blauwe cirkel graag naar de rode cirkel.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2017 - 10:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben niet geweldig met photoshop, maar kan het proberen. Ik beloof alleen niet dat het mij lukt maar misschien iemand die er beter mee is wel.


    ~My Mind Is Free~

    Ik kan het als ik thuis ben wel proberen ^^


    obsessive rage

    Dat zou heel fijn zijn.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wauw! Vet mooie kaart!! Gaaf gedaan!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil het ook wel proberen.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Graag! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Moet dat blauwe cirkeltje dan ook weg? Of mag die blijven en moet alleen de tekst veranderd? Ik kan je dan misschien wel helpen. Om het zo mooi mogelijk te houden heb ik dan wel het gebruikte lettertype nodig. Je kan het bestand wel naar me mailen, maar stuur dan even een pb voor mijn email :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ramselaar schreef:
    Moet dat blauwe cirkeltje dan ook weg? Of mag die blijven en moet alleen de tekst veranderd? Ik kan je dan misschien wel helpen. Om het zo mooi mogelijk te houden heb ik dan wel het gebruikte lettertype nodig. Je kan het bestand wel naar me mailen, maar stuur dan even een pb voor mijn email :)

    Het is met de hand getekend, dus helaas is er geen lettertype. Verder hoeft alleen de tekst verplaatst te worden. Waarschijnlijk moet de kustlijn dan ook een beetje bijgetekend worden, want anders is er zo'n hap uit.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat lukt wel denk ik.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Hey! Heb je misschien het originele bestand zonder de cirkels ?
    Zo niet ga ik het proberen zonder (:
    btw, e-mail is avadabombarda@hotmail.com

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 19:54 ]


    We were the forever that didn't last

    avadabombarda schreef:
    Hey! Heb je misschien het originele bestand zonder de cirkels ?
    Zo niet ga ik het proberen zonder (:
    btw, e-mail is avadabombarda@hotmail.com

    Uiteraard. Ik mail hem je toe, alvast bedankt! (:


    Every villain is a hero in his own mind.