• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of is je ijsje niet lekker of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tamatoa schreef:
    Ugh
    Y U DO DIS?
    Laat er ook alsjeblief niet weer een bommelding zijn in M., cuz ik moet echt mijn laatste taak nog bespreken.
    De vorige waren allemaal nep, dus het is niet dat ik mijn taak en school boven mensenlevens stel.
    Behalve dan mijn eigen leven, cuz rip me


    alles ok geen bommelding @M


    please trump can you please not disturb my ffucking whole day


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    goud schreef:
    (...)

    alles ok geen bommelding @M


    please trump can you please not disturb my ffucking whole day


    Kan Trump geen goed examencijfer voor je kopen?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Serieus, lichaam? Gooi dr maar weer lekker een oorontsteking bovenop, het gaat namelijk al zo goed!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Voldymort schreef:
    (...)

    Kan Trump geen goed examencijfer voor je kopen?


    omg ja



    nee (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Deze vroegte zou verboden moeten worden -_- ....


    Do I look like Mother Teresa?

    goud schreef:
    (...)

    omg ja



    nee (cat)


    Bummer


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Choctaw schreef:
    Deze vroegte zou verboden moeten worden -_- ....


    Oooh ik vind het juist leuk! Zo vroeg in de ochtend.
    Het opstaan daarentegen is een ander geval...


    Geloof niet alles wat je denkt

    Casually programming


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lenzen zijn bitches in je oog. (Punt!)
    Dat is alles wat ik te zeggen heb.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2017 - 10:40 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Roep me niet als je daarna toch wegloopt zonder me te vertellen waarom je me riep. En als ik dan vervolgens kom en pa is dr al om te doen wat je vast aan mij wilde vragen; Ga lekker weg. Kom op nou. Roep me niet voor iets dat een ander al doet. Hoe nutteloos kan iets zijn.


    Smile. You're beautiful. <3

    Oooh myyy goood. Facebook weet dus blijkbaar waar ik mij bevind, maar kan er niet achter komen dat ik geen receptenvideo's meer wil zien nadat ik er meer dan tien heb weggeklikt ("bericht verbergen")? Stop er gewoon mee damnit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kalokagathia schreef:
    Roep me niet als je daarna toch wegloopt zonder me te vertellen waarom je me riep. En als ik dan vervolgens kom en pa is dr al om te doen wat je vast aan mij wilde vragen; Ga lekker weg. Kom op nou. Roep me niet voor iets dat een ander al doet. Hoe nutteloos kan iets zijn.


    Ik herken dit helemaal.
    Dan roept ze me, wacht een half uur (tegen die tijd ben ik al weggegaan na honderd keer te vragen wat er was) en als ik dan net weer goed zit, roept ze me terug.

    En oh, als ze vraagt om iets te doen en ik sta recht, is ze het al zelf bezig en is ze kwaad dat ik het nog niet gedaan had. "Ik heb het al lang zelf gedaan, hoor".


    Geloof niet alles wat je denkt

    Patholoog schreef:
    Oooh myyy goood. Facebook weet dus blijkbaar waar ik mij bevind, maar kan er niet achter komen dat ik geen receptenvideo's meer wil zien nadat ik er meer dan tien heb weggeklikt ("bericht verbergen")? Stop er gewoon mee damnit.


    Hahahah typisch.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Tbh snap ik het allemaal totaal niet.


    At the end we're all cursed

    Delphini schreef:
    Tbh snap ik het allemaal totaal niet.


    Wat niet?


    Geloof niet alles wat je denkt