• Je kent het vast wel: van die scènes, zinnen of gebaren die voor jou echt het hoofdstuk compleet maken. Een kus op het voorhoofd van de ander, "als we hier sterven, zal [naam] ons vermoorden" en laten we deze niet vergeten:



    Maar wat is voor jou nou écht zo'n moment in een verhaal dat je denkt: 'ja, dit is hem gewoon'?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het is niet perse iets in een verhaal, meer een film scene, maar Harry Potter deel 4 en dan de scene waarin Harry met het lijk van Cedric terug komt en de fanfare begint te spelen geeft me altijd kippenvel. Dat contrast is gewoon zo goed gedaan, ook omdat het in de vorige scenes opgebouwd is met het geluid van die fanfare dat afneemt zodra ze het doolhof in stappen. Dat is sowieso een van de beste scenes uit die hele filmreeks.

    Maar ik weet niet of dit helemaal is wat je bedoeld, want ik denk aan scenes meer aan film scenes.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha, dat stukje is van Pirates of the Caribbean. Ik kom er zo niet op een, maar ik ben een grote liefhebber van een plottwist in het algemeen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wanneer een personage ein-de-lijk precies datgene tegen een ander personage zegt wat jij al de hele tijd gefrustreerd denkt. Of dit nu in een boek, serie of film is.



    En ik ben echt een sucker voor scènes als deze: https://www.youtube.com/watch?v=BmR2Ck7LFcM


    She's imperfect but she tries

    Scènes die ik niet verwacht had :Y)(nerd)


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mirinae schreef:



    dit
    dit
    zo
    fucking
    hard
    het doet
    pijn


    Heaven is a place that we all have

    Wanneer de antagonist opeens iets doet, waardoor je een soort menselijke kant achter diegene ziet en opeens begrip voor hem/haar krijgt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Twee woorden: Plot twists.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2017 - 19:57 ]

    Achtergrond info of plot twists.


    ''With all due respect, which is none...''

    Die over wanneer er een plan wordt uitgevoerd.

    Zodra ze hem uitleggen, gaat het waarschijnlijk fout. Als ze het niet uitleggen, gaat het waarschijnlijk goed.


    Tijd voor koffie.

    Het moment dat je een verhaal krijgt van de badboy bent en wilt dat de badboy wint ^^^^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh


    Deze scène is zo mooi.

    Ik vind verscheidene scènes uit deze film echt heel bijzonder. Zo uit mijn hoofd weet ik niet exact welke, maar dit is de trailer:


    26 - 02 - '16

    Of diepzinnige teksten.

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 mei 2017 - 19:41 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    ^Youtube video's graag in een quote, anders ontregelen ze de lay-out. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.