• De titel zegt het al!

    Ik was de laatste


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Je bent lievv en je cosplay-geval is on point.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Serieus, jouw reacties zijn altijd echt zo lief en ze maken mijn dag altijd en btw you're cute.


    Heaven is a place that we all have

    Je bent echt super aardig!!

    Je bent altijd zo enthousiast en aardig (:


    16 - 09 - '17

    Oeh! Ik ken je niet echt, maar jij bent één van de leden waar ik altijd tegenop kijk. Ik heb bij een aantal leden dat ze heel onbereikbaar lijken en waar ik echt tegenop kijk, misschien omdat ik op de een of andere manier sommige leden in de bovenlaag plaats ofzo. Ik ben hier zo slecht in, maar trust me, het is een compliment. (Kan door je verschrikkelijk afschrikkende profielfoto komen :'D Hij is wel leuk tho.) En je profiel is echt werkelijk waar prachtig!
    En je lijkt altijd heel aardig en lief enzo. Niet te geloven.
    In ieder geval, je bent een tof persoon en ik kijk tegen je op.

    Oh, bijna vergeten. Je schrijft echt magisch goed.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 10:33 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je lijkt mij erg aardig! En je profiel is erg leuk, ook leuk dat je een stukje over jezelf hebt erin gezet. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Je bent gewoon superlief en creatief! :Y)

    Je bent een GEWELDIGE schrijfster en Kiss of Death geeft me fucking goosebumps. Echt heel erg goed.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je profielfoto heeft een kat, wat enkel kan betekenen dat je echt een amazing persoon bent ^^
    Daarbij zie ik je de laatste tijd regelmatig voorbij komen en altijd ben je heel enthousiast naar anderen toe, wat heel erg tof is.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik vind jou echt aardig. En je username + profiel zijn awesome. c:


    The truth is out there.

    Ik vind alles aan je profiel (inclusief profielfoto, signa en username) echt mooi!


    obsessive rage

    Je covers zijn echt prachtig en je bent echt super aardig

    Lilly, jij bent echt zo heeeeeel aardig en je mag iedereen (en imo zou je een steengoede bemiddelaar zijn)


    Heaven is a place that we all have

    Je bent vrolijk gezellig, houdt van mopshondjes en je komt altijd met leuke ideeën hier C:


    26 - 02 - '16

    Ik ken je niet zo goed, maar ik vond je topic (Dit vind ik jammer) erg goed.
    Also, je profielfoto is goals.


    look at the stars, look how they shine for you;