• De titel zegt het al!

    Ik was de laatste


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Jouw covers zijn magnifiek!


    Mhm?

    Je bent superlief en creatief met je RPG rollen!


    16 - 09 - '17

    Ik ken je niet maar je lijkt mij oprecht een aardig persoon (-:

    Je weet me altijd te laten lachen


    obsessive rage

    Jouw username is supertof en ik wordt spontaan vrolijk van je foto


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Goh, waar ga ik beginnen?
    Je bent een fantastische steun, op alle vlakken waar ik je nodig heb. Mentaal, op schrijfvlak en ook gewoon als ik al mijn frustraties begin te ranten. Je moet oprecht lachen om mijn stomme humor en maakt dat ik me belangrijk en geliefd voel. Je bent er altijd voor me, ook al zou je op dat moment niet kunnen, ik weet dat ik nooit lang moet wachten op een luisterend oor en een mening wanneer ik die wil horen.
    Je bent gewoonweg formidabel en ik zou je niet meer willen missen <3


    Mhm?

    je lay-outs, je stories, je wedstrijdopdrachten (echt die waren bae.co.uk.com.net.org) en je bent ook echt aardig en grappig en je haar is echt mooi uff


    Heaven is a place that we all have

    Ik zag je voorbij komen op de Q-chat. Je lijkt me echt een enthousiast en aardig persoon die leuk kan vertellen!

    Ik volg het OOTD/post een foto van jezelf topic (ik ben vergeten in welke van de twee ik het zag) maar als jij naar mijn prom was gekomen, had ik je prompt tot queen gekroond. Slay them, girl!


    Mhm?

    Dunphy schreef:
    je lay-outs, je stories, je wedstrijdopdrachten (echt die waren bae.co.uk.com.net.org) en je bent ook echt aardig en grappig en je haar is echt mooi uff


    EN BLIKBAAR OOK NOG EENS HUMBLE


    Heaven is a place that we all have

    Jouw profiel is honestly wauw c:

    Jij bent echt een superlieve meid <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ken je niet heel goed maar je komt altijd super grappig en slim over. Echt nice. c:


    The truth is out there.

    veerle je brillen zijn echt super cool (en je wenkbrauwen zijn ook fleeky af tho


    Heaven is a place that we all have

    Je bent heel aardig en je energie en enthousiasme werkt enorm motiverend ^^


    Mhm?