• HET GROTE CREDIT TOPIC.


    Wat is de bedoeling van dit topic?

    De bedoeling van dit topic is om credits te ruilen/weg te geven aan mensen die het graag willen hebben.
    Je doneert credits die je zelf niet meer nodig hebt of waar je niks mee kan (zoals met 3 credits kan je niet iets in de spotlight zetten).
    Het is niet de bedoeling dat je zoveel mogelijk credits opspaart, vooral niet als je zelf heel wat credits hebt. Natuurlijk kan ik dit niet in de gaten houden, maar het zou wel netjes zijn als je er rekening mee zou houden
    Je bent vrij om te doneren aan wie je ook wilt.

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 11:58 ]

    ^ Lijkt me een goed idee!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Kowalski schreef:
    ^ Lijkt me een goed idee!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Mirinae schreef:
    Mensen mogen altijd hun credits aan mij geven, HAHA. ((:


    Precies, graag zelfs :')


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Mirinae schreef:
    Mensen mogen altijd hun credits aan mij geven, HAHA. ((:


    Haha, ik denk dat iedereen er wel zo over denkt. Al wil ik ook weer niet hebberig overkomen of zo.


    16 - 09 - '17

    Als mensen graag van hun credits af willen, ben ik graag een goed doel voor die credits. _O_


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik heb er ook nog drie! Ik geef ze gewoon weg aan de eerste die reageert. ^^


    The soul needs autumn.

    Wervelwind schreef:
    Ik heb er ook nog drie! Ik geef ze gewoon weg aan de eerste die reageert. ^^

    jaaa, ik wil ze wel:Y)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 8:35 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Kowalski schreef:
    ^ Lijkt me een goed idee!


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Snapple schreef:
    (...)
    jaaa, ik wil ze wel:Y)


    Ik heb ze gedoneerd!


    The soul needs autumn.

    Reigns schreef:
    (...)
    Haha, ik denk dat iedereen er wel zo over denkt. Al wil ik ook weer niet hebberig overkomen of zo.

    Dat is sowieso waar, maar ik zie er niets hebberig aan tho. Tenzij je al veel credits hebt en ze simpelweg opspaart. Ik heb zowat nooit credits en ik wil mijn verhaal ook weleens in de spotlight kunnen zetten dus daarom reageer ik gewoon zo. Zij willen het weggeven, waarom zou ik ze tegenhouden?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Puppyoogjes.(blush)


    oi, suzy

    Wordt er nu een apart topic voor aangemaakt of niet? Ik heb namelijk nog 1 credit (niet heel veel I know) en ik wil die ook wel aan iemand geven.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Wordt er nu een apart topic voor aangemaakt of niet? Ik heb namelijk nog 1 credit (niet heel veel I know) en ik wil die ook wel aan iemand geven.


    Nee, ik ga dit topic nu updaten en vraag aan de crew of ze de titel kunnen veranderen.

    MissEdgy schreef:
    (...)

    Nee, ik ga dit topic nu updaten en vraag aan de crew of ze de titel kunnen veranderen.


    Oké super!


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Wervelwind schreef:
    (...)

    Ik heb ze gedoneerd!


    Thank you!


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)