• HET GROTE CREDIT TOPIC.


    Wat is de bedoeling van dit topic?

    De bedoeling van dit topic is om credits te ruilen/weg te geven aan mensen die het graag willen hebben.
    Je doneert credits die je zelf niet meer nodig hebt of waar je niks mee kan (zoals met 3 credits kan je niet iets in de spotlight zetten).
    Het is niet de bedoeling dat je zoveel mogelijk credits opspaart, vooral niet als je zelf heel wat credits hebt. Natuurlijk kan ik dit niet in de gaten houden, maar het zou wel netjes zijn als je er rekening mee zou houden
    Je bent vrij om te doneren aan wie je ook wilt.

    Have fun!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2017 - 11:58 ]

    Heeft iemand nog toevallig 2 credits over. *puppu eyes*

    MrGrey schreef:
    Heeft iemand nog toevallig 2 credits over. *puppu eyes*

    Ik kom er net achter dat ik al meer dan een jaar nog 3 credits heb liggen. Als je die twee wilt, go ahead :3

    Edit: Donated (A)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 20:24 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Saturnz schreef:
    (...)
    Ik kom er net achter dat ik al meer dan een jaar nog 3 credits heb liggen. Als je die twee wilt, go ahead :3

    Edit: Donated (A)



    Yas, dankjewel!

    Nog mensen die credits nodig hebben?

    Ik heb eigenlijk wel een spotlight nodig oeps.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    Ik heb eigenlijk wel een spotlight nodig oeps.

    Hoeveel creds?

    Krolock schreef:
    (...)
    Hoeveel creds?


    Ik heb er 9 nodig maar dat is misschien te veel oeps.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    (...)

    Ik heb er 9 nodig maar dat is misschien te veel oeps.

    Heb er genoeg. Trust me haha.

    Ben ik de enige die een vreemde obsessie heeft met credits sparen? Ik geef ze (nog) niet uit, totdat ik genoeg heb om wat vrienden blij te maken met een spotlight, alleen dat uit zich tot nu toe in een vreemde obsessie met credits sparen xD


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Krolock schreef:
    Nog mensen die credits nodig hebben?

    Ik heb er nog 11 nodig voor een maand GM want een maand met deze impulsieve en vreselijke username overleef ik niet, haha (nerd) Maar ik begrijp het als dat veel te veel is


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb enkel credits nodig als mensen ze gewoon niet meer moeten hebben. :)


    Geloof niet alles wat je denkt

    GoldenRetriever schreef:
    (...)
    Ik heb er nog 11 nodig voor een maand GM want een maand met deze impulsieve en vreselijke username overleef ik niet, haha (nerd) Maar ik begrijp het als dat veel te veel is

    U got them. ^^

    Krolock schreef:
    (...)
    U got them. ^^

    Awhh thanks! ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gooshh echt shout out naar de mensen die ze zo weggeven, respect. Nu zou ik er niet heel moeilijk over doen enkelen weg te geven maar ik heb er geen en heb geen geld om te kopen want ik spaar op het moment voor een geweldige camera.
    Ik wou gewoon even kwijt dat de gulle mensen op Quizlet goed bezig zijn!
    Ik zal even kijken of ik misschien nog een paar credits over heb but I don't believe so. Anyway be right back!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Woeh hello, heeft iemand nog 2 creds op overschot?


    Heaven is a place that we all have