• “Do not meddle in the affairs of wizards, for they are subtle and quick to anger.”

    Geruchten en fluisteringen doen zich de ronde, door de louche kroegen, dat er achter de nieuwe verworven schilderij in de National Gallery of Nimrth een geheim zou schuilhouden. Het zou een eerste aanwijzing verbergen van een lange zoektocht, die over het continent uitstrekt, en aan het einde van het spoor een schat is zonder gelijke: Het fabelachtige boek van verlangens. Het is gezegd dat het boek u alles kan geven wat u wenst.
          Meerdere schepsels hebben hetzelfde idee om de zoektocht af te gaan, ieder voor eigen reden, echter gaat niet alles zoals ze willen. . . Er verschuilen zich ook vijanden. En is het boek wel echt zoals de geruchten zeggen: het boek van verlangens?


    Rollen:
    Vrouwen:
    Reservatie van Ijsvogel
    Reservatie van DarkOne
    Reservatie van Tessarion

    Mannen:
    Reservatie van Mirinea
    Reservatie van Ruelle
    Reservatie van Revy


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf. Dit betekend dus ook niemand buitensluiten.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet, mits dit met toestemming is van de betreffende user. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming. Here same story.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • Let op je spelling en grammatica.


    Invullijstje:
    • Rol:
          Een wezen / human? Wat voor en schrijf de (eventuele) krachten erbij. Houdt je hier dan tevens aan en geen andere krachten later bijvoegen. Het moet realistich binnen het soort plot blijven.
    • Naam:
    • Leeftijd:
          Dit ouder dan 24 jr.
    • Innerlijk:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis:
          Dit hoeft niet lang te zijn.
    • Overige:










    DragonLord














    Guardian












    Paladin










    Rogue







    Mage







    Ranger







    Pirate





    Ninja










    Elf












    Necromancer





    Dragonslayer


    • Dit zijn speciale rollen om in te vullen, dus ook niet veel van. De voorwaarde hiervoor is dat je, je rol extra goed invult alvorens je deze té krachtig maakt en dingen niet kloppen. Hiervoor zal ik er ook goed op letten.
    Dit is een functie voor dierenliefhebbers. Met deze functie heb je een liefde voor de vurige beesten en fok je zelf de draken. Iemand die dus de draken kan controleren. Draken zijn een uitgestorven ras, dus zo vaak in de wereld worden ze niet gezien. Daarom sta je vooral bekend als de DragonLord, waar veel verantwoordelijkheid bij komt kijken. Er zijn namelijk veel Slayers die om de hoek kijken.. en een drakenhuid kost een mooi, vol geldbuidel. Je schuilplaats is dus niet ergens waar veel mensen komen.

    • Dit zijn speciale rollen om in te vullen, dus ook niet veel van. De voorwaarde hiervoor is dat je, je rol extra goed invult alvorens je deze té krachtig maakt en dingen niet kloppen. Hiervoor zal ik er ook goed op letten.
    Guardians kun je als het ware zien als de 'bewakers van het Koninkrijk'. Elodanin is de bruisende hoofdstad, dus de bewakers komen ook daar vandaan (zie link). Voor hen geldt de eer en voor vaderland—motto. Ieder Guardian krijgt een speciale krachtelement dat uitgerust is met een van de beste wapens. Het zijn rechtvaardige en wellicht stoïcijnse beschermers, die als er een groot gevecht geklaard is ook goed feesten.

    • Dit is een rang die ooit voorheen een Guardian was en voor het Vaderland heeft gestreden. Hiervoor heeft degene door (ernstige) aanleiding afgetreden, waardoor de persoon in kwestie besloot in zijn/haar eentje verder te gaan (voor het land). Hier geldt ook de krachtelement nog. In tegenstelling tot de ninja's en piraten, etc, is dit geen groepsfunctie. Een Paladin bestaat vooral uit jezelf — een einzelganger die het kwaad (of je nu antagonist bent of niet) bestrijdt. Paladins kun je overal tegenkomen, aangezien dit een all-round functie is.

    • Rogues zijn een soort losgeslagen helden. Ze redden je, echter beloven ze niet dat je huis dan heel blijft. Voor sommigen moet je zelfs eerst een aardig zakgeldje neerleggen voor ze je redden. Rogues zijn einzelgangers en kun je overal in het land tegenkomen, echter zijn ze vooral van de downtown: bars, kroegen, denk aan de verblijfplaatsen van dieven met een goed hart.

    • Dit is iemand die magie gebruikt van bovennatuurlijke of occulte bronnen gebruikt. De gewaden zijn toch echt hun ding en kun je ze meestal ook aan herkennen. Waar je ze tegenkomt? Ze leven het liefst verstopt. Er hebben genoeg hun krachten willen misbruiken. Sommigen hebben zelfs een deel van hun krachten verloren.

    • Rangers bezitten de Ardenya Desert. Het zijn vooral heethoofdige en trekken sneller hun zwaard dan dat ze je de hand schudden. In tegenstelling tot de rest van de bevolking, zijn Rangers bestand tegen de hitte en weten om te gaan met eventueel droogte, zandstormen en Fata Morgana's. Ze weten de do's en de dont's. Let wel: dit zijn vooral dieven en anders Robin Hood-lookalikes.

    • Wie kent ze niet? De schurftige zeemannen met hun vunzige praatjes die altijd weer je benen weten te knikken, en niet op een goede manier. De Undine Sea is hun territoria. Dit is niet goed te zien hoe groot het is op de landkaart, maar geloof me als ik zeg, dat de Undine Sea een van de gevaarlijkste zeeën is.

    • Deze stille strijders hebben een vaste woonplek in de Uru Vaerk en zijn erg op hun hoede voor het aankomende onbekende. Sommigen, gerelateerde, leven verdeeld over de bosgebieden voor de uitkijk.

    • Om Wikipedia te quoten: "Er bestaan veel uiteenlopende verhalen over eilanden of streken waar elfenrijken zouden liggen. Deze wereld kan bereikt worden via grafheuvels, grotten of via de zee, hoewel hen die bewust dat land van eeuwige jeugd en gezondheid zoeken, een ongelukkig lot te wachten staat." Klopt dit wel.
    Er zijn verschillende soorten elves. "Al zijn ze verdeeld in meerdere groepen met verschillen in uiterlijk: de Night Elves (nachtelfen), de Light Elves en de Blood Elves (bloedelfen). Elfen zijn langer dan mensen, onsterfelijk of ze worden op zijn minst extreem oud, en hun leefgebieden getuigen van gevoel voor bouwkunst. De Night Elves aanbidden de maan, zijn de 'slechte soort' van de elf, maar de Light Elves de zon, de 'schoonheid' van alle elfen." Bloedelfen zijn de "gevallen" Elfen. Ze zijn op zichzelf en kunnen nergens naartoe.

    • Necromancer - Het heeft vele "duister" aanvallen die handlangers of zelfs vijanden kan controleren. Zorbak is de trainer en heeft een kwaadaardig plan.. Ze begeven zich in de Onderwereld, waar een toegang naar is verstopt in de Boggy Wilds.

    • Deze krijgers zijn gevreesd voor hun moordlustig en onmenselijkheid. Ze houden regelmatig op de Zwarte markt een tentje waar ze speciale items verkopen, waaronder Drakenhuiden..

    Meerdere vragen? Stel ze gerust.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 0:46 ]


    † Love? I want to sleep.

    Oops —— kan een moderator misschien het foutje in de titel veranderen door een dot (•)?


    † Love? I want to sleep.

    Ik zou wel een man willen hebben! :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    Ik zou wel een man willen hebben! :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    -> Titel is aangepast (:


    I am an idiot, I move.

    Mag ik een vrouw reserveren?


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Ik zal jullie erbij zetten!


    † Love? I want to sleep.

    Mag ik een vrouw reserveren?

    Bijgewerkt!


    † Love? I want to sleep.

    Mag ik een vrouw reserveren?

    Dan neem ik zelf een man. Je staat erbij!


    † Love? I want to sleep.

    Wanneer wil je beginnen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een vrouw?

    En, zijn alle soorten wezens toegestaan? Als in elfjes, trollen, mermaid? Of zelf bedachte wezens? :'3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    mag ik een man reserveren? :)


    If you want someone to trust you, you should give them a reason.

    Tessarion schreef:
    Mag ik een vrouw?

    En, zijn alle soorten wezens toegestaan? Als in elfjes, trollen, mermaid? Of zelf bedachte wezens? :'3

    Zo zal ik een lijstje online erbij zetten, zodat iedereen weet waar diegene uit kan kiezen. nu zal ik je erbij zetten met een vrouw.

    @ Device: dat is helemaal goed! ik zet je er zo direct bij.


    † Love? I want to sleep.

    Revy schreef:
    (...)
    Zo zal ik een lijstje online erbij zetten, zodat iedereen weet waar diegene uit kan kiezen. nu zal ik je erbij zetten met een vrouw.

    @ Device: dat is helemaal goed! ik zet je er zo direct bij.

    Oeh, ik wilde Rheyna net gaan plaatsen. :'3
    Zal ik het stukje over haar soort even naar je pb'en om te kijken of het goed is?


    "Do you believe monsters are born or made?"