• - dixit mijn zus, toen ik een opmerking gaf over m'n ma haar kleding. Ah, de zusterliefde. Ging trouwens over hoe ik me thuis kleed, niet in het openbaar. Net alsof het mij kan schelen hoe ik erbij loop thuis. Het is THUIS. (cat)

    Welke lieve woorden hebben jullie al van jullie gebroeders en zusters mogen aanhoren? (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    In ieder geval was het wel poëtisch? Soort van, haha.

    Ik kreeg gisteren de vraag of ik wel buiten durfde te lopen met die harige benen van me. Ik had ze de avond ervoor zelfs nog geschoren :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik vind vogelverschrikkers vaak een behoorlijk badass stijl hebben, anders. Die grote strohoeden en voddige, soms lichtjes met mos beklede shirts en broeken? Niet iedereen durft zulke stoutmoedige kledingkeuzes te maken. Stoer van je, Leah. :Y)

    De laatste opmerking die mijn zusje over mijn kleding maakte was dit weekend twee keer "is dat nieuw?" over twee dingen die mogelijk echt al vijf jaar onder in mijn kast hadden gelegen en ik nu eindelijk durfde te dragen, waarmee ze dus niet eens volledig fout zat, maar ook niet helemaal goed, haha. Maar meestal zijn wij eigenlijk erg lief tegen elkaar wat kleding betreft, geloof ik. Ik kan me een hoop complimenten herinneren, maar niet wanneer we voor het laatst kritiek hadden op iets wat de ander droeg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Geen enkele, want ik heb geen broer of zus (cat)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Geen enkele, want ik heb geen broer of zus (cat)


    Dit. Om te compenseren geef ik mezelf extra kritiek hahahaahfack


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn broer en ik gooien alleen maar zulke opmerkingen naar elkaar, dus ik heb al veel mogen aanhoren. Hij gelukkig ook :')


    Life is a beautiful struggle

    haah geweldig, ik krijg altijd ook opmerkingen over thuis kleding dan loop ik graag in onesie of een simpel shirt met jogging en dan ben ik de slobber van het huis...

    mij hebben ze meer te zeuren over mijn muzieksmaak, ik luister depressieve kut muziek volgens mijn broer,. Ik houd gewoon wat meer van een rustige ballad style


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Haha. Ik vind het wel een leuke/grappige opmerking. Zolang het je uiteraard niet kwetst.. (:

    [ bericht aangepast op 25 april 2018 - 11:54 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Oh, ja, m'n broertje en ik hebben dat ook wel een beetje. Hij pakt me op mijn gewicht, ik pak 'm op z'n autisme. Wij zijn niet erg goed in samen leven. 🙈


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.