• Vanaf vandaag hebben we dan eindelijk de o-zo-vaak-aangevraagde officiele Quizlet Chatbox!

    Waar kan ik de chatbox vinden?
    Rechtsonder zie je een balk met een lijst met online leden en een link naar de gemeenschappelijke chatbox.

    Wanneer kan ik chatten?
    Om de boel enigszins controleerbaar te houden voor de moderators zal de chat niet 's nachts beschikbaar zijn. Tussen 12 en 6 uur 's nachts ben je aangewezen op Whatsapp, Telegram, Snapchat, Messenger, ICQ, Hyves messenger, IRC, postduif en andere fantastische alternatieven.
    Omdat iedereen de tijdslimiet kon omzeilen door de pagina niet te verversen hebben we besloten om de chat 24 uur per dag open te houden. Uiteraard op voorwaarde dat iedereen zich gedraagt. Anders moeten we alsnog instellen dat de chat alleen werkt als er moderators online zijn.

    Ik word lastig gevallen of gepest! Wat nu?
    Meld het alsjeblieft via de chat. Er is een Meld Spam/Misbruik optie en daarnaast kun je gebruikers Blokkeren.

    Grrr, ik haat chatten! Hoe kom ik af van dit infantiele gedoe?
    Haterz gonna hate! Maar vooruit, via je Instellingen kun je de chatbox in zijn geheel uitzetten.

    Werkt alles?
    Vast niet :P We moeten nog even kijken hoe de server het houdt. En daarnaast moeten we even kijken of we wat extra chatrooms moeten openen met een vast onderwerp (RPG, Tokio Hotel, Rutger-fanclub, etc). Ook kijken we of het mogelijk is om een chatbox voor alleen Golden Members te maken.

    O ja, ik zal even kijken hoe je die geluiden standaard op uit kunt zetten :P

    [ bericht aangepast op 20 juni 2017 - 10:04 ]


    Dit is mijn signature...

    *O*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Oh mijn god, ik hoorde opeens steeds een bliepblup/dingdong geluidje en ik was mezelf gek aan het maken met zoeken naar de oorzaak, en nu blijkt het opeens het altijd zo mooi stille Q te zijn. Toen ik dat balkje voor het eerst zag, dacht ik even dat ik een of ander virus had opgelopen. Deze update heeft me de stuipen op het lijf bezorgd, hahaha. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Super leuk dit!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Super leuk! Komt er ook een mogelijkheid voor groepchats? (Of kijk er daar overheen? Zou ook heel goed kunnen xD)
    Dat zou namelijk onwijs handig zijn om dingen te overleggen voor RPGs/MSVs en vast ook voor andere dingen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmm, lijkt me best wel interessant om eens te chatten via postduif. xp
    Maar ik schrok best wel van de plotselinge bliepjes. En ik heb mijn mening hier nog niet geheel over gevormd. Vind een chatbox namelijk niet echt iets voor Quizlet. Maar opzich is het wel weer leuk. Dus beetje dubbel.


    Smile. You're beautiful. <3

    Square schreef:
    Oh mijn god, ik hoorde opeens steeds een bliepblup/dingdong geluidje en ik was mezelf gek aan het maken met zoeken naar de oorzaak, en nu blijkt het opeens het altijd zo mooi stille Q te zijn. Toen ik dat balkje voor het eerst zag, dacht ik even dat ik een of ander virus had opgelopen. Deze update heeft me de stuipen op het lijf bezorgd, hahaha. (krul)


    Dit dus hahaha, maar ik vind het wel leuk ^^


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Leuk idee, maar ik ben geen voorstander voor een aparte chat voor golden members. Het elitegevoel hoeft voor mij niet (:


    Mhm?

    Omg yay! MSN-tijden keren terug en zo


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    'Haterz gonna hate!' Ik kom niet meer bij. HAHA. Maar leuk dit. c:


    The truth is out there.

    Wat leuk! Het was nogal een verassing toen ik Q startte op de mobiele versie en ik dat onderin zag staan, maar super handig!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Geweldig idee dit!

    Wilders schreef:
    Wat leuk! Het was nogal een verassing toen ik Q startte op de mobiele versie en ik dat onderin zag staan, maar super handig!!


    26 - 02 - '16

    Heel erg leuk inderdaad!


    Alleen maar tranen van geluk

    Nou, dan haat deze hater maar. Er kan niet verwacht worden dat iedereen hiervan gaat houden, maar het is wel leuk voor de personen die dit ook echt gebruiken. Ik had alleen niet gedacht dat het ook echt doorgevoerd zou worden, omdat er gezegd werd dat het niet handig zou zijn i.v.m. cyberpesten en er al een shoutbox was, etc.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het wel een leuk idee! Zelf zal ik soms wel willen chatten en soms niet, maar je kunt hem zo makkelijk verbergen tot een klein vierkantje met enkel een pijl, dat de "haters" er toch geen last van hebben. (cat)


    everything, in time