• Hebben jullie ook weleens dat je met veel zorg een berichtje aan iemand hebt getypt, zoals een docent, en dan bij de afsluiting komt en "Groenten, [jouw naam]" typt? Dit is me nu binnen vierentwintig uur twee keer overkomen en het is toch wel iets wat me een beetje aan het huil-lachen maakt, want enerzijds vind ik dit soort suffe typfouten hilarisch, maar anderzijds is een herinnering aan mezelf dat ik voldoende boontjes moet eten nou nét even niet de manier waarop ik dat belangrijke mailtje wilde afsluiten.

    Zijn er hier meer groenteliefhebbers? (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aangezien bij mij elk suikerklontje op mijn heup terechtkomt; ja, ik eet graag gezond. :Y)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2017 - 5:34 ]


    oi, suzy

    Lekker gezond Inge!

    Cliënten van mij zijn in 95% van de gevallen nog Nederlands aan het leren. En als ze dan eens willen 'stoefen' met wat ze al geleerd hebben, krijg ik ook mails met aanhef en afsluiting. Blijkbaar houden mijn cliënten ook van groenten. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik moet van mezelf elke dag groente eten, maar of ik me er aan houd.... Ik heb vaak in mailtjes dat ik bijvoorbeeld een bijlage bij moet verzenden maar dan vergeet ik de bijlage mee te versturen. Dus ik typ echt heel vaak het zinnetje "En nu met de bijlage".


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb ooit bijna een belangrijke mail verstuurd met als groet 'Hanselijke Grietjes', maar dat zag ik gelukkig net op tijd x)


    I am an idiot, I move.

    Ik heb wel eens een belangrijke mail met "Best Retards," afgesloten op stage. Faal.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wilde 'geachte' en 'beste' combineren en toen schreef ik 'geoogste'.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Ik wilde 'geachte' en 'beste' combineren en toen schreef ik 'geoogste'.


    Dat is ook wel in de groentensfeer ;p

    Ik heb een standaard handtekening, dus ik hoef het maar één keer goed te schrijven, wat is gelukt ;p


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik typ wel belachelijk vaak mijn eigen naam verkeerd. Ik heet Marlies, maar op magische wijze verschijnt er nog wel eens Marleis onderaan mijn mailtjes (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik had eens bijna een mailtje voor mijn vakantiejob afgesloten met 'Ledecky'. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik stuurde afgelopen week bijna 'hatelijk dank voor uw antwoord'. Gelukkig zag ik het net op tijd. (fish)


    She's imperfect but she tries

    Hahahahah dit alles is echt hilarisch. :')

    Ik mail zelf bijna nooit meer haha!


    The truth is out there.

    Hahaha, genius. :') Groenten heb ik noet vaak voor, maar ik vergeet al wel eens mijn naam af te schrijven in een brief of op een test. Dan staat er "Leah Van" of iets dergelijks. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Omdat dit mij zo vaak gebeurde heb ik voor mijn werkmail een vaste ondertekening ingesteld. No more vriendelijke groente! (:


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vergeet weleens (vaak) de bijlage te sturen. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hilarisch! :')

    Van groente heb ik nooit last. Ik heb wel heel vaak dat ik 'nazi' schrijf als ik het gerecht nasi bedoel...