• Hebben jullie ook weleens dat je met veel zorg een berichtje aan iemand hebt getypt, zoals een docent, en dan bij de afsluiting komt en "Groenten, [jouw naam]" typt? Dit is me nu binnen vierentwintig uur twee keer overkomen en het is toch wel iets wat me een beetje aan het huil-lachen maakt, want enerzijds vind ik dit soort suffe typfouten hilarisch, maar anderzijds is een herinnering aan mezelf dat ik voldoende boontjes moet eten nou nét even niet de manier waarop ik dat belangrijke mailtje wilde afsluiten.

    Zijn er hier meer groenteliefhebbers? (fish)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nog een leuke, ik heb een veel voorkomende achternaam. Smit. mijn moeder hing de telefoon laats op met "Met vriendelijke Smit, groet."


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Nee, maar ik wilde het wel meer dan eens expres iemand (vooral stomme docenten of goede vrienden) vriendelijke groenten toesturen :'D


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Nee, maar ik wilde het wel meer dan eens expres iemand (vooral stomme docenten of goede vrienden) vriendelijke groenten toesturen :'D


    Edit: oh en ik heet zelf geen Joke, maar stel je voor dat je zo heet en een Engelse brief moet afsluiten :')
    Yours faithfully,
    Joke


    And then we'll see it.