• Komt ooit nog.


    ''With all due respect, which is none...''

    Sorry voor het prutstukje :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Oké, ik heb eigenlijk nog wel zin in deze RPG. Ik ga zo even kijken wat ik nog zoek.
    Is er alvast iemand die met Kalani wil meeten?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Obeah schreef:
    Sorry voor het prutstukje :')


    No I like it! c: Ik heb het even druk met werkstukken die ik af moet krijgen tegen dinsdag, dus posten komt er atm nog niet in :c hoogstens vanavond (als ik niet naar de cinema ga met familie)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    No I like it! c: Ik heb het even druk met werkstukken die ik af moet krijgen tegen dinsdag, dus posten komt er atm nog niet in :c hoogstens vanavond (als ik niet naar de cinema ga met familie)


    Neem gewoon je tijd hoor. No pressure ^_^


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    bedankt voor de vele reacties! daar heb ik echt wat aan.
    ik ga zo mijn keuze maken hehe.

    Obeah schreef:
    (...)

    Vrijgezel nummer één

    wie zegt dat hij vrijgezel is *wbw*?


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Wie zijn personage niet kwijtraakt, mag altijd bij de fietsenstalling joinen (: ik post na het avondeten weer.


    Mhm?

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Ik heb Thomas?

    Ja prima! Ik heb alleen geen tijd om te schrijven vandaag, want ben in Utrecht voor een concert en we moeten daarvoor de band interviewen. Dus als je wilt mag jij eerst schrijven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Ja prima! Ik heb alleen geen tijd om te schrijven vandaag, want ben in Utrecht voor een concert en we moeten daarvoor de band interviewen. Dus als je wilt mag jij eerst schrijven.


    Oh, super leuk!
    Ik zal kijken of ik tijd heb vandaag but not sure tho.

    Ik heb morgen trouwens waarschijnlijk echt bijna geen tijd om te schrijven (tenzij ik me verveel op het vliegveld) want mijn stage in Stockholm is ten einde gekomen en ik moet morgen weer terug naar Nederland ):

    [ bericht aangepast op 10 juni 2017 - 17:34 ]

    Pennywiise schreef:
    Wie zijn personage niet kwijtraakt, mag altijd bij de fietsenstalling joinen (: ik post na het avondeten weer.


    Dan drop ik Kalani daar! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    (...)

    Dan drop ik Kalani daar! c:


    Is goed (: wacht ik op je post? Of mag ik posten wanneer ik klaar ben met eten?


    Mhm?

    Pennywiise schreef:
    (...)

    Is goed (: wacht ik op je post? Of mag ik posten wanneer ik klaar ben met eten?


    Oops, ik lees dit nu pas haha. Ik heb net gepost!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sobral schreef:
    (...)

    Oops, ik lees dit nu pas haha. Ik heb net gepost!



    Hahahaha, ook goed :p


    Mhm?

    Jude is gepst en klaar! Wie wil een relatie met hem?

    Edit: Nevada (page 5) is ook bijgewerkt! Wie?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2017 - 1:57 ]


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Ursula schreef:
    Jude is gepst en klaar! Wie wil een relatie met hem?

    Edit: Nevada (page 5) is ook bijgewerkt! Wie?


    Ik heb Cadi en Thomas? Hoewel ik niet denk dat die relaties alleen maar positief zullen zijn.
    Ik denk dat Thomas Jude niet echt zal mogen door de manier waarop Jude zich gedraagt.
    Jude en Cadi zouden eventueel wel flirts kunnen zijn? Ik denk dat t feit dat ze beide een vurig karakter hebben wel leuk op elkaar aansluit.

    Wat Nevada betreft denk ik dat Cadi best een bitch kan zijn en best wel op haar neer zal kijken. Misschien dat zij een van de personen is die haar Skelly noemt?
    Qua Thomas en Nevada heb ik echt geen idee

    Ursula schreef:
    Jude is gepst en klaar! Wie wil een relatie met hem?

    Edit: Nevada (page 5) is ook bijgewerkt! Wie?

    Ik heb Genev en de niet af Shelby xd


    ''With all due respect, which is none...''