• Erebos.


    Ik heb weer een nieuwe username! (Wanneer heb ik dat niet. :p ) Maar goed, dit keer heeft het nu wel met de Griekse Mythologie te maken, aangezien ik de laatste tijd alleen maar Latijnse benamingen heb.

    Betekenis van mijn nieuwe username:
    Erebos (Grieks: Έρεβος) was de god van de duisternis. Zijn dichte nevels omringden de randen van de platte aarde, en vulden de donkere plaatsen eronder. Zijn zuster Nyx (de nacht) leidde deze donkere sluier elke avond over de aarde, terwijl haar dochter Hemera (de dag) de nacht elke ochtend weer verdreef. Ook zou Erebos de verpersoonlijking zijn van de drie kringen van duisternis rond Tartaros, het dodenrijk.

    +

    Ik ben ook een verhaal aan het schrijven waar ik 1 van mijn hoofdpersonage naar hem heb vernoemd, dus ook een kleine eerbetoon aan mijn personage. Dit keer helaas geen plaatjes. XD

    Dus wat vinden jullie van mijn nieuwe username?? ^^
    En hebben jullie laatst weer een nieuwe username genomen?

    [ bericht aangepast op 30 maart 2018 - 21:08 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Wat een leuke en originele username!

    Ik vind de betekenis en verhaal dat erbij zit erg leuk! Trouwens ook een erg mooie naam hoor ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik had het al gezegd, maar ik zeg het nog eens, leuke username!


    16 - 09 - '17

    Ik mag deze usernaam erg. Erg leuk (; en ook dathet naast het verhaal ook met een personage van je te maken heeft. ^
    Toevallig heb ik een paar uur geleden deze usernaam genomen (want barricade day)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Dank jullie wel! ^^

    Best een speciale username, 1832!


    One Who Travels A Higher Path.

    Mooie naam en interessant verhaal daarachter! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Mooie naam en interessant verhaal daarachter! ^^


    Dankje, Bianc! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    I like it!