• Lieve users,

    Nu ik eindelijk genoeg geld gespaard heb om mijn huid te versieren met inkt, is het zover! Ik ga een tattoo laten zeten.
    Ik wil liever eerst zelf met een ontwerp aan komen zetten en dat de tatoeëerder hem dan aanpast ipv van dat de tatoeëerder er een maakt. Op die manier kan ik er namelijk nog even wat langer over na denken en geen overhaaste beslissingen nemen.

    Is er iemand die mij hiermee wilt helpen? Je hoeft echt geen tekenwonder/ tattoo artist te zijn.
    (Ik ga er namelijk vanuit dat iedereen beter kan tekenen dan ik kan en het is maar voor een richtlijn.)

    Wat ik precies wil.



    Tadaa! Een piratenschip en ipv die ene roos zou ik graag kleinere roosjes met twee veren ofzo willen zien.
    Zoiets as dit

    maar zonder de ketting
    Door/onder de bloemen graag de tekst: A smooth sea, never made a skilled sailor, in een ouderwets reepje perkament


    [ bericht aangepast op 7 juni 2017 - 15:32 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Je kunt denk ik al met deze plaatjes naar de tatoeëerder gaan en dan vertellen wat je wilt? Want wat je wilt is heel duidelijk. ^^ Ik kan zelf echter voor geen meter tekenen, dus ik waag me er niet aan. :'D


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Je kunt denk ik al met deze plaatjes naar de tatoeëerder gaan en dan vertellen wat je wilt? Want wat je wilt is heel duidelijk. ^^ Ik kan zelf echter voor geen meter tekenen, dus ik waag me er niet aan. :'D


    Fijn datt het wel duidelijk is/ Ja dat klopt! Maar ik ben ook wel erg benieuwd wat andere er mensen er van zullen maken.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Bij sommige tattoo shops is het maken van een ontwerp geen verplichting deze ook te laten plaatsen! (: Wel moet je hier logischer wijze een vergoeding voor betalen.
    En het is inderdaad heel erg duidelijk wat je wilt, dus ik zou zeggen zoek een shop die bij je stijl past, waarvan je al wat werk hebt gezien, en stap er eens binnen (:. Zij voelen vaak ook goed aan wat je wilt!


    soul made of stardust and chaos.

    Ik sluit me aan bij het bovenstaande advies. Er zijn ook veel artiesten die juist op die manier werken zegmaar. Zou je eerst aanraden een artiest te zoeken waarvan jij graag wil dat hij/zij het zet. Vervolgens overleggen over het ontwerp. Het kiezen van een artiest die bij je past (en de stijl die je wil) is haast nog belangrijker omdat dat direct invloed heeft op je ontwerp.


    The truth is out there.

    Thanks voor het advies :)


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...