• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:14 ]

    Ik zaag de appelboom om. Mijn bunker!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Terwijl jij de boom aan het omzagen was, heb ik mezelf ingesloten in de bunker. Mijn bunker!


    chaos makes the muse

    Ik jaag jullie de bunker uit met allemaal spinnen
    Mijn bunker


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik laat een hond los die alle spinnen opeet met jou erbij.
    Mijn bunker


    Just Smile, Peace & Love

    De hond was niet sterk genoeg, dus ik at de hond op
    Mijn bunker


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik haal een nieuwe hond en geef hem een bevel dat die iedereen in de bunker moet bijten.
    Mijn bunker.


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Ik laat een kat los waardoor je hond erachter aan rent. Jij bent je hond kwijt en ik kom boos op je af stappen met 3 mannen in pak. Je plast in je broek van angst en rent snel weg. Mijn Bunker.(bloos)

    De kat is agressief geworden en valt de 3 mannen in pak aan en daardoor val je flauw.

    Mijn bunker ^^


    Just Smile, Peace & Love

    Ik kom na 6 dagen weer bij bewustzijn en ik duw je gewoon de bunker uit. Jij staat verbaast buiten de bunker en je bent totaal vergeten wat je eigenlijk aan het doen was.

    Mijn bunker.
    (wbw)

    Guess dat ik de bunker nu helemaal alleen voor mijzelf heb. *overdreven knipoog*(wbw)(wbw)(wbw)

    Ik laat allemaal vlindertjes vrij, jij rent de bunker uit om vlinders te pakken voor je verzameling.
    Ik ren ondertussen de bunker in en sluit jou buiten.
    Mijn bunker (puh)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ik denk dat je haar suikerspin is en ik eet het. uit pure angst ren je weg naar china.
    mijn bunker.


    Heaven is a place that we all have

    Ik maak van jou een suikerspin, mwuahaha!

    Mijn bunker.
    (banana)

    Dus eh ja, ik heb gewonnen dan maar hé? (wbw)(wbw)(wbw)

    Je denkt dat je gewonnen hebt, maar al die tijd zat ik al in de bunker. Al die tijd was je, zonder dat je het wist, een gevangene in MIJN bunker.
    Je wordt wakker uit een soort trance en beseft dat je gehersenspoeld bent. Je wilt uit de bunker, maar blijft ondanks dat gevangene in MIJN bunker.
    Mwuhahahaha.