• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:14 ]

    Verbluft kijk ik om mij heen. Nu weet ik het weer. Ik had al die tijd gedroomd dat ik had gewonnen. Ik kom langzaam weer bij bewust zijn en mijn personeel heeft in de gaten dat ik voor een lange tijd niet meer naar mijn werk ben geweest. Ze staan nu op de deur de kloppen met grote honden en wapens. (':

    Jij rent van angst uit de nooduitgang en ik claim de bunker. Van mij! Mwuahaha!

    aim dedpewl
    bunkr is mi
    mi bunkr


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ent aim Spoderman.
    bunkr is frum mi ent joe.

    Our bunkr.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ur bunkr
    faiht mi


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ent faiht mi cuz spodeypewl rulz

    ur bunkr.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    YALL SUCC

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 21:16 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    YaLl SuCc

    MiJn BuNkEr


    u r get bannd fur trollin'
    ur bunkr

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 21:22 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Yeh, mi bunkr. Suc u al.

    Ik ren richting de nooduitgang en bedenk me plotseling iets. Mijn wandelstok ligt nog in de bunker! Dat ding heeft me te veel gekost om het zomaar te laten liggen. Stilletjes sluip ik de bunker weer in...
    Jij staat nog steeds in de bunker, met je rug naar mij toe. Ik neem een aanloop, duw je opzij en grijp mijn wandelstok. Op dat moment vliegt de deur bijna open door het gewicht van je personeel en honden. Ik bedenk me geen moment en duw mijn stok tussen de deur, zodat de deur met geen mogelijkheid open te krijgen is.
    Ik draai me om en zie dat je verbluft naar me staat de kijken. Met een grijns vertel ik je dat je hulp te laat kwam. Je bent nu weer mijn gevangene, MIJN BUNKER!

    ai only succ lollies.

    mi bunkr.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ai onli succ dick
    ur bunkr


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    wait wut


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    EXPOSED.

    our bunkr.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Boos loop ik op Chilton af met een zweepje (that's a flogger) en sla hem eens goed in zijn piepert. Snel ren je weg en ik doe mijn kwaadaardige lach die hoge bazen altijd doen. Mijn bunker.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 21:27 ]