• Al maanden heb ik een idee voor een verhaal in mijn hoofd, en aangezien ik bijna klaar ben met school heb ik besloten dat ik het nu eindelijk ga schrijven en op Quizlet ga zetten. Hoewel ik het normaal altijd leuk vind om rollen te bedenken voor anderen ben ik een beetje inspiratieloos voor mijn eigen personages. De hoofdpersonen heb ik volledig uitgewerkt, maar ik zoek bijrollen. Hier een hele korte samenvatting:

    Mijn vrouwelijke hoofdpersoon is geboren en getogen in New York. Ze is 21 jaar en komt uit een beroemde familie. Haar vader is een bekende zakenman, haar moeder was model en haar broer en zus worden allebei ook steeds bekender. Echter is mijn hoofdpersoon niet zo getalenteerd en vult ze haar dagen met uitslapen en rondhangen in de stad. Haar ouders zijn het hier niet mee eens en geven haar een keuze: of ze gaat terug naar de universiteit, of ze wordt de persoonlijke assistent van haar (gemene) zus, die de hoofdrol heeft gekregen in een musical. Ze kiest voor het laatste en maakt kennis met de wereld van Broadway waar het één en ander gebeurd, je niemand kunt vertrouwen en niets is wat het lijkt.

    Waar ik naar op zoek ben:
    -Vrienden en vriendinnen van de hoofdpersoon in de leeftijd van 18 tot 24. Zij wonen in New York. Wat ze verder met hun leven doen maakt helemaal niets uit. Wees creatief! Het kan niet gek genoeg.

    -Een aantal meiden die vriendinnen/collega's van de zus van de hoofdpersoon zijn. Zij spelen samen het ensemble in een bekende musical (waar de zus de hoofdrol in speelt). Het zijn bitches, daar komt het op neer. Leeftijd van ongeveer 22 tot 27 jaar.

    Het lijstje:
    Naam: (voor- en achternaam)
    Leeftijd:(en geboortedatum)
    Uiterlijk: (liefst een korte omschrijving en een faceclaim)
    Innerlijk: (persoonlijkheid, goede en slechte eigenschappen etc.)
    Hobby's:
    Verleden: (familie, wat heeft het personage meegemaakt etc.)
    Bezigheden: (wat doet dit personage zoal in zijn of haar leven? Heeft hij of zij bijvoorbeeld een baan, of doet hij/zij iets anders?)
    Extra: (niet verplicht, maar als je nog iets leuks hebt om aan je personage toe te voegen dan mag dat altijd)

    Alvast bedankt! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Niemand?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik wil zo wel iets maken! Herinner me er even aan hahah


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elvendork schreef:
    Ik wil zo wel iets maken! Herinner me er even aan hahah

    Super, dankjewel!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Is een oude rol ook gewoon prima?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Ik ga iets voor je proberen :)


    Firm believer of all that is magic

    Ik wl wel wat poberen vanavond.


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Ik ga je helpen


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Naam: Miles Ross
    Leeftijd: 20, jarig op 8 februari
    Uiterlijk: Grijze ogen, kort, rood haar en sproeten. Het is lichamelijk een meisje, maar hij/zij identificeert zich als genderneutraal. Best knap en niet heel kort of lang.
    Innerlijk: vriendelijk, grappig, maar niet heel druk. Helpt graag anderen maar heeft ook tijd voor zichzelf nodig. Is erg geduldig, maar ook behoorlijk perfectionistisch. Soms heeft hij/zij nog wel eens moeite met voor zichzelf op te komen en durft dat ook vaak niet. Erg verlegen, valt een beetje buiten de groep, maar wordt niet gepest of zo.
    Hobby's: Muzike luisteren, houdt vooral van punk-pop en klassiek. Tekenen vindt Miles ook erg leuk en hij/zij speelt volleybal en gitaar. En gummibeertjes eten.
    Verleden: Is uit huis getrapt door de ouders omdat ze haar geslachts-identificatie niet accepteerden en leeft nu met hun grootouders.
    Bezigheden: Zit op de universiteit.
    Extra: ik hoor het graag als het verhaal online gaat!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 14:59 ]


    “Normality is a paved road: It’s comfortable to walk, but no flowers grow on it.” –Vincent Van Gogh

    Naam: Carice Hoult
    Leeftijd:(en geboortedatum) 23. 16 oktober
    Uiterlijk: Ze is een slanke, klein borstige vrouw, met een trotse rechte rug. (tatiana maslaney)
    Carice kan worden omschreven als absurd kalm, maar niet koud. In stressvolle situatie toont ze nauwelijks paniek of sterke emoties. Ze is gericht om een klus te klaren.Carice heeft een vreemd gevoel voor humor. Het amuseert haar vaak wanneer mensen elkaar provoceren en heftig reageren.
    Hobby's: Programmeren, uitgaan.
    Verleden: Groot gebracht door een liefhebbende grootouder, omdat haar ouders veteranen zijn. Ondanks de afwezigheid van haar ouders heeft ze succesvol en probleemloos haar studie af kunnen ronden.
    Bezigheden: Als ze niet aan het hangen is met haar vriendinnen groep of een biertje doet met haar collega's, is ze aan het werk als web developer. (websites maken)
    Extra: Best wel one of the guys.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2017 - 22:56 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Ik hoop dat dit helpt :)
    Naam: Andrei Orlov
    Leeftijd: 23, jarig op 18 maart
    Uiterlijk: 1.93 lang, slank, blond haar, groene ogen
    faceclaim: Chris Zylka


    Innerlijk: Stil in gezelschap, stille genieter die moeite heeft met loskomen, fanatiek met sport, beleefd, houdt van met bekenden uitgaan naar bvb een bar, awkward in de club
    Hobby's: In zijn vrije tijd leest hij graag en laat hij de hond uit. Verder houdt hij van films kijken met vrienden/vriendinnen thuis op de bank.
    Verleden: Vader is een Russische advocaat en is het vaak oneens met zijn levenskeuzes. Hij heeft een 6 jaar jonger zusje waarmee hij goed overweg kan. Sinds enkele maanden woont hij op zichzelf maar zijn ouders wonen ook in New York. Hij probeert los te komen maar het lukt soms moeilijk om echt zijn eigen gang te gaan. Hij heeft altijd op zijn zusje gelet en zijn ouders vinden beroepen zich vaak op zijn verantwoordelijkheid.
    Bezigheden: is kok en zorgt vaak voor zijn zusje
    Extra: Heeft een brandwond aan zijn linker pols, opgelopen tijdens het koken. Heeft een hekel aan ananas op pizza's.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Caligosus schreef:
    Is een oude rol ook gewoon prima?

    Hoe bedoel je, een oude rol? Als de rol al in een ander verhaal voorkomt is dit niet handig, aangezien ik mijn verhaal ook op Quizlet ga zetten.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Gaylord, Middernacht & Fennec, heel erg bedankt! (:
    En Fennec, de 'heeft een hekel aan ananas op pizza's' vind ik echt heel grappig en ga ik gebruiken hahaha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Livsnjutare schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je, een oude rol? Als de rol al in een ander verhaal voorkomt is dit niet handig, aangezien ik mijn verhaal ook op Quizlet ga zetten.


    Als in een kort samengevatte RPG rol maar ik zal kijken of ik zo even iets kan maken (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Rol: Vriendin van hoofdpersonage
    Naam: Lisandra McGarreth
    Leeftijd: 20 jaren jong. Lisandra is geboren op 28 Mei 1997
    Uiterlijk:

    Tamsin Egerton
    Innerlijk: Lisandra is een schone jongedame die graag wordt gezien door de jongens. Dit weet ze en soms gedraagt ze zich daar ook naar. Zelfverzekerheid is een van haar goede eigenschappen. Maar naast zelfverzekerd is Lisandra ook een heel aardig mens. Ze is behulpzaam en een echt mensenmens.
    Haar humor is wat minder , al is Lisandra het daar zelf niet mee eens. Zij kan nog het hardste lachen om haar grappen. Je kan je wel voorstellen hoe slecht haar humor wel niet is. Een mindere eigenschap van Lisandra is dat ze ongeduldig is. Ze heeft dingen liever gelijk en niet pas over een jaar tijd. Een eigenschap die zowel goed als slecht kan uitpakken is dat ze heel perfectionistisch is. Gepaard met haar ongeduldheid is dit niet al te fijn om mee te maken.
    Hobby's: Lisandra heeft altijd al een passie gehad voor mode. Als klein meisje wou ze zich verkleden als een echte prinses. In haar tienertijd ontworp ze haar eerste kledingstukken en heeft deze dan zelf ook in elkaar gezet. Naast mode houdt Lisandra ook heel veel van tekenen. Haar lievelingsgenre muziek is Pop met een vleugje R&B erdoorheen. Ze is dan ook groot fan van Drake.
    Verleden: Waar Lisandra nu zo zelfverzekerd is ,was dat rond haar twaalfde levensjaar heel anders. Lisandra was heel onzeker over haar lichaam en zeker toen iemand ooit tegen haar zei dat ze te dik was om model te worden , is ze doorgeslagen in haar gedachten. Lisandra heeft toen de eetstoornis Boulimia gehad. Met hulp van haar vader en alle zorgdisciplines die haar hebben geholpen is ze beter geworden. Lisandra is een deel van een twee-eiige tweeling. Haar broer(tje) Kevin is zeven minuten jonger. Hun moeder is gestorven aan borstkanker toen Lisandra vier jaar jong was.
    Bezigheden: Lisandra runt een kledingatelier en ontwerpt kleding voor allerlei beroemdheden.
    Extra: Lisandra heeft een twee jaar oudere vriend genaamd Jackson , ze woont met hem samen. Ze hebben samen een hond en hebben in het vooruitzicht staan om zich te gaan verloven en dan te gaan trouwen.


    Firm believer of all that is magic

    Livsnjutare schreef:
    Gaylord, Middernacht & Fennec, heel erg bedankt! (:
    En Fennec, de 'heeft een hekel aan ananas op pizza's' vind ik echt heel grappig en ga ik gebruiken hahaha.

    Mooi, het is heel belangrijk :')


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder